چهارشنبه 18 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليلا اوتادی گران‌قيمت‌ترين بازيگر زن تاريخ سينمای ايران شد، خبرآنلاين

هفته نامه خانواده سبز مدعی شد که ليلا اوتادی که در سال ۸۸ با بازی در ۶ فيلم سينمايی عنوان پرکارترين بازيگر زن را به خود اختصاص داد.

اين مجله نوشت: هنوز چند روز از آغاز سال جديد نگذشته است که اوتادی به طور همزمان مشغول بازی در دو فيلم سينمايی به نام های «پيتزا مخلوط» و «سورپرايز» است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




طبق خبرهای موثقی که به دست ما رسيده است اوتادی برای بازی در «پيتزا مخلوط» که حسين قاسمی جامی کارگردانی آن را برعهده دارد مبلغ ۷۵ ميليون بابت ۲۵ روز بازی دريافت کرده است که اين امر موجب شد اوتادی لقب گرانقيمت‌ترين بازيگر زن سينمای ايران را به خود اختصاص دهد.

قرار بود در اين فيلم الناز شاکردوست هم برای يکی از نقش‌های مکمل جلوی دوربين قرار بگيرد اما به خاطر عدم توافق مالی بين وی و تهيه کننده اين همکاری شکل نگرفت.

اوتادی امسال با فيلم‌های «عروسک»، «پسر آدم دختر حوا»، «باغ قرمز»، «آدم کش»، «پيتزا مخلوط» و «سورپرايز» روزهای خوبی را برای گيشه‌های سينما رقم خواهد زد. به نظر می‌رسد در شرايطی که هديه تهرانی اين روزها حضور کم رنگی در سينما از خود به نمايش می‌گذارد و آخرين فيلم او يعنی «شبانه» هم نتوانست در اکران موفق ظاهر شود، می‌توان گفت سينمای ايران به ظهور سوپراستار جديد زن نياز مبرم دارد و اوتادی نشان داده است که ويژگی‌های لازم برای سوپراستار شدن را دارد.

بد نيست در انتها به رقم دستمزد برخی ديگر از بازيگران زن سينمای ايران نيز اشاره‌ای داشته باشيم:

نيکی کريمی: ۵۰ ميليون تومان برای بازی در فيلم «شکلات داغ»
مهناز افشار: ۵۵ ميليون تومان برای بازی در فيلم «پوپک و مش ماشالله»
مهتاب کرامتی: ۳۵ ميليون تومان برای بازی در فيلم «آدمکش»
نيوشا ضيغمی: ۳۰ ميليون تومان برا بازی در فيلم «به سوی آفتاب»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016