یکشنبه 22 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار تهران: مبالغ مندرج در 80 درصد «قبوض گاز» مشتركان منطبق بر واقعيت است

ايسنا - استاندار تهران تاكيد كرد: مبالغ مندرج در 80 درصد قبوض گاز مشتركان، منطبق بر واقعيت است.

به گزارش خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مرتضي تمدن در حاشيه بازديد از كشف 5/3 تن انواع مواد مخدر از يك شبكه بزرگ توزيع كننده مواد مخدر در استان تهران، با حضور در جمع خبرنگاران درباره «قبوض‌ گاز» كه مبالغ آن رشد چشمگيري داشته است، افزود: مبالغ مندرج در 80 درصد قبوض گاز منطبق بر واقعيت است.

وي يادآور شد: هزينه گاز بر اساس معيار و فرمولي كه پيش از اين نيز از طريق رسانه‌ها به مردم آگاهي رسيده، محاسبه شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استاندار تهران با تاكيد بر اين كه با توجه به هماهنگي‌هاي صورت گرفته، مسوولان شركت ملي گاز شماره تلفن و محل معيني را براي مراجعه مردمي كه نسبت به مبالغ قبوض گاز شكايت دارند، در نظر گرفته‌اند، ادامه داد: افرادي كه تصور مي‌كنند، قبوض گاز دريافتي آنها غيرمتعارف است، حتما به ادارات گاز مراجعه كنند تا ماموران ضمن بررسي و كنترل كنترهاي گاز، نسبت به اتلاف و يا تصحيح مبالغ مندرج در قبوض اقدام كنند.

تمدن با بيان اين كه قيمت گاز با تعرفه‌هاي جديد محاسبه مي‌شود، گفت: مردم بايد شيوه مصرفي خود را ترميم و اصلاح كنند.

وي با بيان اين كه پيش از اين يارانه‌ بر روي قيمت گاز محاسبه مي‌شد، تصريح كرد: دولت يارانه‌ را به صورت نقدي براي مردم واريز كرده است و مردم بايد يارانه‌ نقدي خود را مديريت كنند. نمي‌شود كه مردم مصارف خود را كنترل نكنند و انتظار داشته باشند كه پول قبوض آن‌ها همچون گذشته صادر شود.

استاندار تهران، به مردم توصيه كرد، با توجه به تعرفه‌هاي جديد محاسبه پول انرژي، در مصرف خود تجديد نظر كنند و روش‌ها و شيوه‌هاي خود را اصلاح كنند.

وي در پايان تاكيد كرد: تمامي ماموران در شركت ملي گاز آمادگي آن را دارند كه به شكايات و سوالات مردم درباره نحوه محاسبه قبوض گاز پاسخگو باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016