شنبه 3 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زمان ساخت پروژه فيلم جديد کيارستمی تغيير کرد، "پايان" از ماه سپتامبر در ژاپن مقابل دوربين می‌رود، ايسنا

عباس کيارستمی پروژه فيلم جديد خود باعنوان «پايان» را در تاريخ جديدی در ژاپن مقابل دوربين خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ کمپانی فيلم MK2 فرانسه اعلام کرد، جديدترين پروژه فيلم عباس کيارستمی بانام «پايان» از ماه سپتامبر وارد مرحله ساخت خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش سايت "فيلم بيزنس آسيا"، اين درام عاشقانه که بودجه ‌٨/٤ ميليون دلاری برای آن درنظر گرفته شده است، ابتدا قرار بود از ماه جاری ميلادی در ژاپن ساخته شود که دچار تغيير شد.

براساس اعلام مقامات اين کمپانی، فيلم «پايان» ادامه ساخته قبلی کيارستمی «کپی برابر اصل» خواهد بود که از هم‌اکنون حضور «آئوی ميازاکی»، بازيگر ژاپنی در آن قطعی شده است.

«کپی برابر اصل» با نقش آفرينی ژوليت بينوش آخرين ساخته کيارستمی است که براساس جديدترين آمار منتشرشده در وب‌سايت‌های مربوط به فروش جهانی فيلم‌های درحال اکران، تاکنون فروشی بيش از ‌٥/٥ ميليارد تومان در کشورهای نمايش دهنده داشته است.

«کپی برابر اصل» که در جشنواره کن جايزه بهترين بازيگر زن را برای «ژوليت بينوش» به‌همراه آورد، تاکنون در جشنواره‌های متعددی چون ريودوژانيرو، ملبورن، نيويورک، ابوظبی و شيکاگو نمايش يافته و اخيرا به جشنواره‌ انجمن فيلم آمريکا نيز دعوت شد.

اين فيلم اولين اثر کيارستمی بود که در خارج از ايران و در توسکانی ايتاليا فيلم‌برداری شد و کمپانی "MK2" فرانسه به‌همراه «آنجلو بارباگالو» از ايتاليا تهيه‌کنندگی آن را برعهده داشتند.

اين فيلم که سال ميلادی گذشته جايزه "خوشه‌ی طلايی" جشنواره‌ فيلم والادوليد اسپانيا را برای بهترين فيلم کسب کرد،‌ برای نمايش در کشورهای نيوزلند، استراليا، آرژانتين، پاراگوئه، اروگوئه، شيلی، هنگ‌کنگ، هلند و سوئيس به کمپانی‌های توزيع و پخش فروخته شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016