سه شنبه 20 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخالفت ارشاد با ساخت فيلمی درباره يک دختر جن زده توسط محمدعلی سجادی، کارگردان مطرح، پارس توريسم

درخواست پروانه ساخت فيلم تازه محمدعلی سجادی از سوی اداره نظارت و ارزشيابی وزارت ارشاد رد شد.
به گزارش پارس توريسم ، چندی قبل اين کارگردان برای ساخت فيلمنامه‌ای تحت عنوان «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» درخواست مجوز داده بود که به گفته محمدعلی سجادی اين درخواست از سوی شورای پروانه ساخت رد شده است. اين کارگردان روز گذشته در گفت‌وگو با «بانی فيلم» با گلايه از اين شرايط گفت: «متاسفانه درخواست پروانه ساخت مرا رد کردند و در مقابل برای حل مشکل و مذاکره برخورد صادقانه‌ای با من نداشتند. فقط تماس گرفتند و هفت، هشت مورد اصلاحيه را پشت تلفن برای من خواندند. اما به گونه‌ای برخورد کردند که از طريق گفت‌وگو هم مشکل فيلم‌ حل نخواهد شد».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سجادی درباره قصه «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» گفت: «اين يک قصه واقعی است و تجربه‌ای تازه از دل رمانی است که به تازگی نگارش آن را به پايان رسانده‌ام. «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» در واقع يک گونه وحشت است و فضای تازه‌ای دارد که به نوعی در ادامه سينمای «اثيری» محسوب می‌شود. فيلم ماجرای دختر جوانی است که احساس می‌کند جن‌زده است. نه سياه‌نمايی است و نه سياسی. حتی در مورد اثبات يا رد جن هم صحبتی نمی‌کند. اما نمی‌دانم چرا اجازه ساخت آن را به من ندادند».
سجادی در ادامه با انتقاد از اين شرايط گفت: «آقای شمقدری و سجادپور که همواره ادعا می‌کنند برخورد سياسی و صنفی غلط است در رويه‌ای که پيش گرفته‌اند ظاهرا تصميم گرفته‌اند سياسی و صنفی عمل کنند. قصد دارند آدم‌هايی که مثل خودشان فکر نمی‌کنند را کنار بگذارند.
سجادی سال قبل مجوز ساخت فيلمنامه «چند مثقال رؤيا» را دريافت کرده بود و با انصراف از ساخت آن قصد داشت امسال فيلمنامه «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» را جلوی دوربين ببرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016