یکشنبه 20 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وعده‌هاي سازمان ملل براي كمك به مبارزه ايران با مواد مخدر هنوز عملي نشده است، فارس

مدیر کل مقابله به عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با فارس گفت: مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل در بازدید از مرزهای شرقی ایران قول کمکهای بین المللی به ایران را در زمینه مبارزه با مواد مخدر داده بود اما هنوز خبری از این کمکها نیست.

مسعود زاهدیان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، در پاسخ به این سوال که آیا قول‌های آقای فدوتف عملی شده است یا نه اظهار داشت: از ایران خواسته شد لیست از نیازهای خود آماده کند که این لیست آماده و در اختیار آنان قرار گرفته شد.

وی افزود: منتظر جواب آنها هستیم اما تا کنون هنوز کمکی صورت نگرفته است.

به گزارش فارس، یوری فدوتف، معاون دبیرکل و مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل هم در بازدید از مرزهای شرقی ایران گفت: آخرین بیانات خود اظهار داشت که حتماً گزارش سفر خود را ارائه خواهم داد و جامعه جهانی باید به همکاری ایران بشتابد چرا که یکدست صدا ندارد. شهدا و جانبازان مبارزه با مواد مخدر ایران قابل احترام هستند و من نهایت تلاش خود را برای جلب کمکهای بین‌المللی به ایران خواهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




یوری فدوتف خاطرنشان کرد: اگر چه جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بسیار گسترده‌ای در مبارزه با مواد مخدر انجام داده اما یک کشور به تنهایی نمی‌تواند مقابل تهدیدهایی که جنبه‌های بین‌المللی دارد، ایستادگی کند لذا مقابله با این‌گونه تهدیدات نیازمند همکاریهای منطقه‌ای موثر و وسیع‌تر بین‌المللی است و دفتر مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل نهایت تلاش خود را برای تقویت همکاریهای منطقه‌ای با محوریت ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام میشود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016