سه شنبه 19 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نشست مطبوعاتی ريچارد کلايدرمن در ايران به دليل نداشتن مجوز برای برگزاری؛ ناکام ماند، ايلنا

اولين نشست خبری کنسرت "ريچارد کلايدرمن" که قرار بود امروز(۱۹ مهر) برگزار شود، به دليل نداشتن مجوز برای برگزاری؛ ناکام ماند و خبرنگاران محل نشست را ترک کردند.


ايلنا: اولين نشست خبری کنسرت "ريچارد کلايدرمن" در تاريخ ۱۹ مهرماه سال جاری به دليل عدم صدور مجوز برای نشست برگزار نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، تماس خبرنگار ما برای دريافت اطلاعات بيشتر از مسئول برگزاری نشست(پريسا شکيب) که از رسانه‌ها برای حضور در اين نشست دعوت کرده بود، بی‌نتيجه ماند چراکه نام موسسه برگزارکننده‌ی نشست مشخص نبود. مسئول برگزاری نشست با بيان اين جمله که؛ نمی‌توانم درباره اين موضوه صحبت کنم و اطلاعات به فکس شما ارسال خواهد شد، تماس ما را به پايان رساند.

در لحظه ترک سالن توسط خبرنگاران نيز اين توضيح ارايه شد که: تا همين لحظه منتظر کسب مجوز برای برگزاری نشست نماينده‌ی ريچارد کلايدرمن در ايران بوديم که متاسفانه اين مجوز صادر نشد و قادر به برگزاری نشست نيستيم.

امروز -۱۹ مهرماه - قرار بود ساعت ۱۰و ۳۰ دقيقه نشست خبری کنسرت «ريچارد کلايدرمن»- نوازنده پيانوی فرانسه- با حضور نماينده او در هتل اسپيناس تهران برگزار شود. اما درحالی‌که يک ساعت از زمان مقرر گذشته بود، خبرنگاران با گلايه از عدم برگزاری نشست در ساعت يادشده و عدم پاسخگويی مسؤولان سالن را ترک کردند.

کنسرت ريچارد کلايدرمن ۹ تا ۱۶ آبان ماه برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016