پنجشنبه 10 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۷۵ درصد بی خانمانهای شهر تهران معتادان پرخطر هستند، مهر

معاون اجتماعی سازمان رفاه و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از 75 درصد بی خانمان های سطح شهر تهران را معتادین پرخطر تشکیل می دهند گفت: شدت اعتیاد این افراد بالا و بیشترآنها تزریقی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین نشست ستاد ساماندهی آسیبهای اجتماعی منطقه هفت با حضور معاون اجتماعی سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی ،شهردار منطقه هفت و شورایاری ها و مدیرات محلات سطح منطقه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رضا جاگیری با بیان اینکه این جلسه در راستای شرایط جوی خاص به منظور اندیشیدن تدابیر لازم برای مداخله در طرح فوریت های اجتماعی برگزار شده است ، گفت: با افزایش رو به رشد معتادین پر خطر در سطح شهر تهران مواجه هستیم . شدت اعتیاد این افراد بالا و بیشترآنها تزریقی هستند و بیش از 75 درصد بی خانمان های سطح شهر تهران را معتادین پر خطر تشکیل می دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معاون اجتماعی سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی از نامطلوبی وضعیت اعتیاد در شهر تهران خبر داد: نیازمند تدابیری در سطح کلان کشور برای برخورد با این معضل هستیم ضمن اینکه در فصل زمستان جان این افراد بیشتر در معرض خطر است.

وی در ادامه خواستار شناسایی و یافتن بی خانمان ها توسط نواحی در سطح شهر تهران شد وافزود:ظرفیت های گشت های شناسایی تا 70 درصد افزایش یافته است ضمن اینکه محلات ونواحی مناطق 22 گانه شهرداری تهران متولی اصلی شناسایی و یافتن افراد بی سرپناه و کارتن خواب ها هستند .

در ادامه غلامرضا میرزایی فلاح شهردار منطقه هفت، با بیان اینکه هرمیزان بیشتر وارد بحث های اجتماعی شویم ضرورت مدیریت یکپارچه بیشتر احساس می شود اظهار داشت : در بخش آسیب های اجتماعی با توجه به اینکه وظایف ساماندهی در این بخش برعهده سازمان بهزیستی است ولی شهرداری بیشترین کار را در این بخش انجام می دهد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه 70 درصد کارتن خواب ها را معتادین تشکیل می دهند گفت: وظیفه ناحیه ،مدیریت محله و شورایاری ها شناسایی این افراد است وانتظار من اجرای این مهم در منطقه است چراکه جان بسیاری از این افراد در معرض خطر است و یک لحظه غفلت مصادف با مرگ آنها است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016