شنبه 13 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی:ارسال لایحه حمایت از کودکان در معرض خطر به مجلس، فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی از تدوین و ارسال لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در معرض خطر و آسیب به مجلس آینده خبر داد.

حبیب الله مسعودی فرید در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به تماس‌های گرفته شده از سوی شهروندان در خصوص مسائلی چون کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری، معلول آزاری، اقدام به خودکشی و فرار دختران اظهار داشت: بر اساس آمار جمع اوری شده بیشترین تماس‌ها در خصوص کودک آزاری بوده است.

وی با اشاره به حضور سریع و به موقع کارشناسان و مددکاران در محل‌ حادثه افزود: در سال آتی با استفاده از ظرفیت‌های موجود زمان حضور در محل کمتر از زمان فعلی خواهد شد.

مسعودی فرید ادامه داد: یکی از طرح‌های که سازمان بهزیستی بر اجرای آن تأکید دارد، طرح پیشگیری و کنترل کودک آزاری در کشور است که این طرح در سال آینده اجرا خواهد شد.

مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: تدوین لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در معرض خطر یکی دیگر از برنامه‌های بهزیستی بوده است که امیدواریم طرح‌های در دست اجرا در سال آینده عملیاتی شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اظهار داشت: بر اساس آمارهای بدست آمده در سال جاری تعداد تماس‌های گرفته شده با خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی نشان‌دهنده افزایش تعداد تماسها نسبت به سال گذشته است.

مسعودی فرید افزود: سازمان بهزیستی تلاش می‌کند فعالیت خود را در بخش اورژانس اجتماعی افزایش دهد به طوری که بسترهای لازم برای این کار فراهم شده است و با تخصیص بودجه مناسب می‌توانیم به این برنامه‌ها دست پیدا کنیم.

مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت:در حال حاضر 198 خودرو در ساختار اورژانس اجتماعی وجود دارد که این آمار در سال آینده به 398 خودرو خواهد رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016