شنبه 12 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرونده زن هفت تیرکش در دادسرا

پرونده زن هفت تیرکش که پدر و پسری را با شلیک های شبانه از پا درآورده بود برای تحقیقات بیشتر دوباره به دادسرا بازگردانده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زن جوان ساعت 23 و 30 دقیقه شنبه 23 مهر امسال وارد آپارتمانی در اسلامشهر شد و با شلیک گلوله پدر و پسری را به قتل رساند و گریخت.

کارآگاهان پلیس پس از بررسی صحنه جنایت و تحقیقات گسترده ردپای یک زن به نام ناهید را در این جنایت کشف کرده و او را دستگیر کردند. ناهید در نخستین بازجویی ها منکر قتل شد اما در ادامه پس از مشاهده دلایل و مستندات علمی - تخصصی پلیس چاره ای جز اعتراف ندید و گفت: از مدتی قبل با یکی از پسران حبیب اختلاف داشتم به همین خاطر تصمیم به قتلش گرفتم. شب حادثه نیز با در دست داشتن اسلحه برای کشتن او به خانه شان رفتم. البته برای اینکه شناسایی نشوم نقاب زده و لباس مردانه پوشیده بودم. اما هر چه در زدم جوابم را نداد چرا که می دانست برای کشتنش آمده ام. با بلند شدن صدای فریادم ساکنان ساختمان متوجه ماجرا شدند که تصمیم به فرار گرفتم. اما همان موقع پدر و برادر مرد مورد نظرم در مسیرم قرار گرفتند که مجبور به شلیک شدم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه تحقیقات همسر ناهید نیز در این رابطه دستگیر شد. پس از بررسی های جنائی در دادسرا و بازسازی صحنه قتل از سوی زن هفت تیرکش بازپرس پرونده برای ناهید به اتهام مباشرت در دو فقره قتل عمد قرار مجرمیت صادر کرد. همسرش نیز به اتهام معاونت در قتل مجرم شناخته شد.

با صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قضات دادگاه نیز با بررسی پرونده آنها را برای تحقیقات بیشتر در خصوص نقش همسر ناهید در این ماجرا به دادسرا بازگرداندند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016