شنبه 16 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس اداره كل آموزش‌وپرورش شهر تهران: از مهر 91 هيچ دبيرستان دونوبته‌اي نخواهيم داشت

رييس اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: از مهر 91 هيچ دبيرستاني كه در نوبت دوم فعاليت آموزشي داشته باشد نداريم و شش دبيرستان باقي مانده نيز به نوبت صبح منتقل مي‌شوند.

سيد علي يزديخواه در گفت‌وگو با خبرنگار«آموزش و پرورش» ايسنا، اظهار كرد: براي ساماندهي و بكارگيري معلمان در پايه ششم ابتدايي هيچ‌گونه مشكلي وجود ندارد و به لحاظ فضا نيز آمورش و پرورش شهر تهران ساماندهي فضاها را انجام داده است.

وي افزود: با توجه به تغيير ساختار نظام آموزشي امسال دو هزار و 750 كلاس براي پايه ششم نياز داريم كه همه اين فضاها ساماندهي شده و معلمان پايه پنجم به صورت اختياري براي كلاس‌هاي ضمن خدمت در تابستان ثبت‌نام كرده‌اند.

رييس اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران تصريح كرد: همچنين كلاسهاي آموزشي معلمان پايه دوم ابتدايي كه سال تحصيلي جديد كتابهاي جديدالتاليف دريافت مي‌كنند از پايان خرداد ماه آغاز مي‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با اشاره به تعداد مدارس نوبت دوم پايتخت نيز گفت: سال گذشته بيش از 60 درصد از مدارس نوبت دوم را جمع كرديم و از بين 5 هزار واحد آموزشي تنها 200 واحد در نوبت دوم باقي مانده است كه امسال تلاش مي كنيم با جايابي مناسب و ساماندهي فضاها اين تعداد را به حداقل برسانيم.

يزديخواه ادامه داد: از مهر 91 هيچ دبيرستاني در نوبت دوم فعاليت آموزشي نخواهيم داشت و 6 دبيرستاني كه در حال حاضر در شيفت بعد از ظهر فعال هستند نيز از سال تحصيلي جديد به نوبت صبح منتقل مي شوند.

وي خاطرنشان كرد: تعداد مدارس مقطع راهنمايي نوبت بعدازظهر نيز از سال تحصيلي92-91 به يك سوم كاهش مي‌يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016