سه شنبه 27 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ پرويز پرستويی به شايعات: بازيگری را هيچ‌وقت نمی‌توانم کنار بگذارم

• دستمزد ۶۰۰ ميليونی برای فيلم حاتمی‌کيا صحت ندارد

پرويز پرستويی با گله از مطالب مطرح شده درباره کناره‌گيری‌اش از بازيگری گفت: روی بازيگری تعصب دارم و هيچ وقت نمی‌توانم آن را کنار بگذارم اما با هر شرايطی هم مقابل دوربين نمی‌روم.

اين بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: آن عزيزانی که از سر خيرخواهی يا کنجکاوی می‌خواهند درباره من بدانند، اگر حال سينما خوب است، حال من هم خوب است!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: من با شرايط بيگانه نيستم و نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم اما حالم آنقدر هم بد نيست که آن‌طور که برخی مدعی شده‌اند، به کشاورزی رو آورده باشم.

پرستويی با اشاره به صحبت‌های عزت‌الله انتظامی گفت: تمام دغدغه من آن بوده که پير ديرم بيان کرد: «از تماشاگر خجالت می‌کشم در اين فيلم‌ها کار کنم» و وقتی ايشان خجالت می‌کشند، من بايد بميرم!

وی افزود: به مخاطبی که در اين شرايط پول تو جيبی‌اش را می‌خواهد صرف سينما کند احترام می‌گذارم و علی رغم پيشنهادات زيادی که داشته‌ام اما هر کاری را قبول نخواهم کرد.

پرستويی با بيان اينکه سينما را به عنوان شغل انتخاب نکرده است، خاطرنشان کرد: من روی بازيگری تعصب دارم و تا زمانی که نفس داشته باشم نه به خاطر درآمد بلکه به عشق مخاطب کار خواهم کرد و هيچ وقت نمی‌توانم بازيگری را کنار بگذارم و اگر احساس کنم مقابل تماشاگر خجالت نکشم قطعا اولين کاری که پيشنهاد شود قبول خواهم کرد.

اين بازيگر با انتقاد از شرايط موجود سينما گفت: چرا ما به اينجا رسيده‌ايم که برای جذب تماشاگر آش رشته بدهيم و بازيگر در گيشه سينما بليت فروشی کند؟ چه زمانی سينمای ما اينگونه بوده است؟

بازيگر فيلم «آژانس شيشه‌ای» افزود: در اين وضعيت سينما کارهايی هم می‌شود و يکسری به خاطر خرج دفتر و زندگی‌شان کار می‌کنند و وقتی خود سينمايمان سامان درستی ندارد، من چگونه می‌توانم کار کنم؟

پرستويی با بيان اينکه اهالی سينما بايد با آرامش کار کنند، اظهار کرد: بايد فضا به گونه‌ای باشد که اعضای سينما احساس آرامش و امنيت کنند و کاری که می‌شود بدانيم به ثمر می‌رسد اما در حال حاضر هيچ چيزی به خاطر اين آشفتگی ثبات نخواهد داشت.

وی ادامه داد: من هم جزوی از همين سينما هستم و طوری تربيت شده‌ام که به مخاطب خودم در هر شرايطی احترام بگذارم و باز اعلام می‌کنم اگر فيلمی باشد که بتواند من را به مخاطب نزديک کند، قطعا در اولين فرصت اين کار را خواهم کرد. تا زمانی هم که پيش نيايد به احترام مخاطبم اين کار را نخواهم کرد.

اين بازيگر همچنين درباره پيشنهاد بازی در فيلم «چ» ابراهيم حاتمی‌کيا به ايسنا اظهار کرد: از طرف حاتمی‌کيا پيشنهاد شد اما به دليل نامساعد بودن شرايط، از ايشان عذرخواهی کردم که اين به وضعيت کلی سينما مربوط می‌شود. اينکه گفته می‌شود برای اين فيلم ۶۰۰ ميليون تومان پيشنهاد شد، تاکنون در عمر بازيگری‌ام چنين مبلغی به من پيشنهاد نشده و برای فيلم «چمران» هم اصلا کار به پيشنهاد مبلغ و خواندن سناريو نرسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016