سه شنبه 27 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير مرکز امور زنان و خانواده: سايت های همسريابی روابط نامشروع را ترويج می دهند

خبرگزاری آريا- زهره لاجوردی گفت: سايت های همسريابی نه تنها مشکلی را حل نمی کنند بلکه منجر به روابط نامشروع می شوند.
زهره لاجوردی، مديرفرهنگی- سياسی مرکز امور زنان و خانواده رياست جمهوری در گفتگو با خبرنگار زنان و خانواده آريا با اشاره به مشکلاتی که سايت های همسريابی ايجاد کرده اند، خاطرنشان کرد: آنچه امروزه شاهد هستيم، ارتباطات نامشروعی است که در پی مراجعه به اين سايت ها برقرار می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی تصريح کرد: جوانان با مراجعه به سايت های همسريابی نه تنها به نتيجه ای نمی رسند بلکه نوع روابطشان به نحوی پيش می رود که منجر به ارتباطات نامشروع می شود؛ بنابراين استفاده از اين سايت ها برای رسيدن به ازدواج ، راه درستی نيست.
اين مقام مسئول اظهار داشت: محورقراردادن سايت های همسريابی بر خلاف عرف و شرع عواقبی دارد که نه تنها مشکلی را حل نکرده است، بلکه مشکل زا شده اند.
لاجوردی ادامه داد: عده ای از افراد با سوء استفاده از اين سايت ها باعث بروز مشکلات فرهنگی در افراد و جامعه شده اند.
وی با تاکيد بر لزوم نظارت مسئولين بر روی سايت های مذکور بيان کرد: قطعا مسئولين فرهنگی بايد بر روی سايت های همسريابی و در مجموع مساله سوء استفاده از به اين شکل دقت و نظارت داشته باشند.
مدير مرکز امور زنان و خانواده اذعان داشت: گاهی ديده می شود که سايت های همسريابی در معرفی خود اعلام می کنند که رويکرد جديدی دارند و با اين رويکرد جديد شروع به کار کرده اند اما زمانی که فعاليت هايشان بررسی می شود، به اين نتيجه می رسيم که مشکل آفرين هستند و برای جامعه مفيد نيستند.
لاجوردی با تاکيد براينکه بايد نظارت دقيق تری درخصوص سايت های همسريابی صورت گيرد، گفت: در صورتی که همسريابی از طريق سايتی اينترنتی صورت بگيرد بايد با نظارت کامل نهادهای مربوطه و با در نظرگرفتن مسائل شرعی و عرفی باشد به نحوی که همه جوانب امر ديده شود و راهکار جديدی ارائه شود که در غير اينصورت نه تنها مشکلی حل نمی شود بلکه مشکلات فرهنگی بيشتر می شود و در نتيجه اگر قرار شد سايت همسريابی وجود داشته باشد بايد به نوعی باشد که تمام جوانب آن سنجيده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016