دوشنبه 6 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بابک فرجی از روابط عمومی دفتر موسيقی ارشاد استعفا داد

خبرگزاری مهر ـ بابک فرجی مدير روابط عمومی دفتر موسيقی وزارت ارشاد که سه ماه پيش با حکم محمد ميرزمانی رئيس دفتر موسيقی وزارت ارشاد به اين سمت منصوب شده است خبر از انصراف و استعفای خود از اين سمت داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بابک فرجی مدير روابط عمومی دفتر موسيقی وزارت ارشاد با اعلام اين خبر ، در خصوص دلايل تصميم خود مبنی بر استعفا از اين سمت در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: به دليل شرايط حاکم و محدوديت های موجود در اين مرکز و عدم در اختيار بودن امکانات لازم برای انجام فعاليت های مربوط به واحد روابط عمومی تصميم به استعفا گرفته ام.

وی در ادامه افزود: يکی از مشکلات اين واحد نامناسب بودن شرايط پرداخت حقوق به کارکنان اين واحد بود و درست برهمين اساس است که بسياری از مديران روابط عمومی در بخش های مختلف از معاونت هنری وزارت ارشاد استعفا داده اند.

اين مدير روابط عمومی که به تازگی از سوی ميرزمانی حکم مديريت در اين واحد را گرفته بود در ادامه افزود: متاسفانه برای گرفتن امکانات لازم برای پيشبرد برنامه های روابط عمومی مدام در حال چانه زنی بودم و به معنای واقعی مفهوم روابط عموم در اين معاونت مشخص نبود و درنتيجه همکاری لازم صورت نمی گرفت.

بابک فرجی در پايان افزود: ناگفته نماند که من با هيچ مديری و يا مسئولی در آنجا مشکلی نداشتم، اما احساس می کنم حضور در اين واحد به نوعی وقت هدر کردن است و کار يک واحد روابط عمومی تنها به پاسخگويی به مراجعين تنزل پيدا کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016