دوشنبه 6 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

«جيگر» ممنوع‌التصوير شد

شبکه‌های مختلف تلويزيون از جمله شبکه جام جم و شبکه نمايش در حالی اقدام به پخش مجموعه «کلاه قرمزی ۹۱» کردند که در باز پخش مجموعه يکی از عروسک‌های اين مجموعه، سانسور شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خبرگزاری ميراث فرهنگی ـ گروه فرهنگ و هنر ـ يکی از عروسک‌های محبوب و تازه ساخته شده توسط گروه ايرج طهماسب و حميد جبلی شخصيت «جيگر» بود. عروسک خری که با نام «جيگر» خيلی زود توانست به عنوان يکی از کاراکترهای محبوب تلويزيون در نوروز ۹۱ بدل شود.

اين عروسک با تکيه بر برخی کلمات و تکرار آن جايگاه قابل اعتنايی بين طرفداران برنامه «کلاه قرمزی ۹۱» پيدا کرده بود.

شبکه‌های جام جم ۱ و نمايش در اقدامی مشابه تصميم به باز پخش مجموعه «کلاه قرمزی ۹۱» کردند که در اين بازپخش قسمت‌ها و آيتم‌هايی که در آن «جيگر» حاضر بود به طور کامل سانسور شده است.

پيشتر و در ايام اعياد مذهبی و پخش قسمت‌های جديد اين برنامه نيز خبری از اين کاراکتر نبود.

با پيگيری‌های خبرنگار CHN از مسئولين شبکه‌های مذکور و همچنين گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه دو مشخص شد بنا به صلاحديد مديران نظارتی تلويزيون اين کاراکتر به دليل بد آموزی‌های رفتاری از جمع شخصيت‌های محبوب مجموعه «کلاه قرمزی ۹۱» کنار گذاشته شده است.

محبوبيت اين کاراکتر به حدی رسيد که در ايام پخش اين مجموعه توانست خيلی زود سر از جلد مجلات مختلف در بياورد و در کنار شخصيت‌های «ببعی» و «پسر عمه زا» از محبوب‌ترين عروسک‌های اين مجموعه قلمداد شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016