دوشنبه 20 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهاد توحيدی: جشن ملی سينما برگزار نمی‌شود

• جشن ملی سينمای ايران پانزده دوره برگزار شد و امسال به دليل شرايط بعد از پانزده سال برگزار نمی‌شود


ايلنا: فرهاد توحيدی رئيس هيات مديره و سخنگوی هيات مديره خانه سينما اعلام کرد: که با توجه به شرايط موجود دوره شانزدهم جشن سينمای ايران امسال برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ايلنا، فرهاد توحيدی که به همراه جمعی از سينماگران در قطعه هنرمندان و بر سر مزار سينماگران در آستانه ۲۱ شهريور روز ملی سينما حاضر شده بود، گفت: جشن ملی سينمای ايران پانزده دوره برگزار شد و امسال به دليل شرايط بعد از پانزده سال برگزار نمی‌شود. به پيشنهاد هيات مديره و امير اثباتی امسال به جای جشن بر سر مزار دوستان و همکارانمان در سينما حاضر شديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: اميدوارم اين کار تبديل به يک سنت حسنه شود و ما هر سال همزمان با روز ملی سينما دراينجا حاضر شويم از نظر ما امروز نقطه آغاز جشن شانزدهم است و اميدوارم در سال آينده اين سنت نيز ادامه پيدا کند و ما صبح اينجا بياييم و عصر جشن بگيريم.

امين تارخ نيز با اشاره به وضعيت امروز سينما ايران گفت: امروز ما يک حالت دوگانه داريم قرار دادن نام جشن درکنار محلی که معمولا عزاداری می‌کنيم شرايط بدی دارد اينکه اينجا حاضر شديم تا به صورت نمادين يادی کنيم از دوستان سينماگران خود در روز ملی سينما بسيار خوب است اما نبايد هيچ مساله‌ای ما را نااميد کند.

وی ادامه داد: اينکه امروز همه ما اينحا امده‌ايم نشان می‌دهد که کسانی که رفته‌اند به ظاهر رفته‌اند اما سينما زنده و غيرقابل حذف است و حتی اگر بخواهيم جشن را بر سر مزار‌ها بگيريم سينما حذف نمی‌شود و ما امروز از سر اميد جمع شده‌ايم.

فرشته طائر‌پور نيز گفت: نسل ما تعلقش را به سينمای ملی ايران نشان داده و نسل جوان امروز بايد به ياد بسپارد که اين مراسم امروز يکی از بياد ماندنی‌ترين جشن‌ها است که بر سر مزار داد برگزار می‌شود.

در ادامه اين مراسم محمدمهدی عسگرپور و اعضای هيات مديره خانه سينما با حضور در مرقد مطهر حضرت امام با آرمان‌های بنيان گذار کبير انقلاب اسلامی تجديد پيمان کردند.

در اين مراسم هنرمندانی همچون فرهاد توحيدی، محمد مهدی عسگرپور، رخشان بنی اعتماد، محسن خان جهانی، عزيز اله حبيب‌نژاد، عليرضا داوود‌نژاد، جهانگير کوثری، پيمان معادی، پدرام اکبری، امير جعفری، ريما رامين فر، فرشته طائر‌پور، کمال تبريزی، غلامرضا موسوی، عزيز ساعتی حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016