دوشنبه 7 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نكونام: فقط در اسپانيا بازى مى كنم - مصدوميتم جدى نيست، به كره مى رسم، ایران ورزشی

nekoonam-spain.jpg
مصدوميت جواد نكونام در بازى با ويارئال نگرانى هايى را به وجود آورد كه ما را مجبور كرد بار ديگر با اين بازيكن موفق تماس بگيريم و از شرايطش جويا شويم اما از آنجا كه نكونام كمى از ايران ورزشى دلخور است ابتدا براى جواب دادن به سؤالات مان كمى طفره رفت اما در نهايت مشكل برطرف شد و خيال مان را از وضعيت مصدوميتش راحت كرد. هافبك ايرانى اوساسونا كه مقابل رئال مادريد يك گل ديدنى به ثمر رساند ابتدا درباره ايران ورزشى مى گويد: «اصلاً انتظار نداشتم كه روزنامه سالمى مثل ايران ورزشى كه هميشه اخبار را درست منتشر مى كند چنين كارى را در مورد من انجام بدهد. من هيچ وقت با اين روزنامه مشكل نداشتم و دوست ندارم مشكل داشته باشم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از بحث روزنامه بگذريم، وضعيتت چطور است مصدوميتت كه شديد نيست
نه، شصت پايم كمى آسيب ديد كه آن هم چيز مهمى نيست. فقط بايد عكس بگيرم تا سلامت آن كاملاً مشخص شود. به هر حال فكر مى كنم با ۳-2 روز استراحت مى توانم به تمرينات برگردم و بازى كنم.

پس براى بازى با كره جنوبى هيچ مشكلى وجود ندارد و به اين بازى مى رسى
بله، حتماً مى رسم.

بازى با كره را چطور مى بينى

بازى سختى است اما ما بايد اين بازى را ببريم تا صدرنشين بشويم. چرا كه اگر اين اتفاق بيفتد ۷۰ درصد راه را براى صعود به جام جهانى رفته ايم.

اوساسونا در حال حاضر شرايط خوبى در لاليگا ندارد، مى خواستيم بدانيم اگر اين تيم به دسته پايين تر بيفتد، از اوساسونا جدا مى شوى يا مى مانى
من چند پيشنهاد دارم كه بايد بررسى كنم. اگر شرايط آنها بهتر بود مى روم اما اگر اين طور نبود مى مانم چون اينجا راحتم و شرايط مالى و كلا همه چيز خوب است.
ليگ هاى ديگر چطور ! امكان دارد از لاليگا بروى
نه، ترجيح ميدأهم در اسپانيا بمانم چون هم زبان ياد گرفته ام و هم اينكه به شرايط اسپانيا عادت كردم. پس اسپانيا را به هر جاى ديگرى ترجيح مى دهم.





















Copyright: gooya.com 2016