سه شنبه 8 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شب رويايی عادل فردوسی‌پور، مردم به نود آری گفتند، فردوسی‌پور: اين رکورد در گينس ثبت شود، آفتاب

* فردوسی پور در اين برنامه چندين بار از حمايت مطبوعات و اقشار مختلف مردم از برنامه نود تشکر کرد و البته با قرائت متنی اعلام کرد که حمايت برخی رسانه‌های خارجی از اين برنامه يک «سوءاستفاده سياسی» است.


آفتاب: برنامه تلويزيونی «نود» با طرح پرسش «آيا با رويکرد برنامه نود موافقيد»؟ از مخاطبان خود دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه سيما رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش سرويس ورزش آفتاب،‌ رکورد ارسال پيامک به يک برنامه تلويزيونی دوشنبه شب شکست و دو ميليون و يکصد و سی هزار تن در نظر سنجی برنامه نود شرکت کردند که از اين ميان ۹۷ درصد موافقت خود را با اين برنامه اعلام و تنها سه درصد نظر مخالف خود را نسبت به اين برنامه ابراز کردند.

ارسال پيامک به اين برنامه به حدی شدت گرفته و بی سابقه بود که عادل فردوسی پور،‌ با ابراز شگفتی از حمايت گسترده مخاطبان از برنامه‌اش رکورد ارسال پيامک را قابل ثبت در کتاب «گينس» دانست.

فردوسی پور در اين برنامه چندين بار از حمايت مطبوعات و اقشار مختلف مردم از برنامه نود تشکر کرد و البته با قرائت متنی اعلام کرد که حمايت برخی رسانه‌های خارجی از اين برنامه يک «سوءاستفاده سياسی» است.

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه اين هفته نود، به تشريح سيستم آناليز پيامک‌های دريافتی از بينندگان اين برنامه پرداخت و گفت: «جزئيات سرنوشت تک تک پيامک‌هايی که به برنامه نود ارسال می‌شود در ديتابيس سامانه پيامک برنامه نود موجود است».

فردوسی پور افزود: «به عنوان مثال در برنامه چند هفته قبل برنامه نود که غلامحسين پيروانی ميهمان برنامه بود، حدود يک ميليون و پانصد هزار پيامک به برنامه ارسال شد، که در صورتی که افرادی شک و شبهه‌ای در مورد اين پيامک‌ها دارند، نود می‌تواند ريز تمام شماره تلفن‌ها را در اختيار اين افراد قرار دهد».

فروسی پور خاطر نشان کرد: «به نظر می‌رسد، افرادی هستند که ممکن است بيکار باشند و عليرغم داشتن چند مسئوليت مختلف، اين وقت را داشته باشند که به بررسی تمام اين يک ميليون شماره بپردازند»!





















Copyright: gooya.com 2016