پنجشنبه 17 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غيبت افشين پيرواني در نشست خبری - نعيم سعداوی: استقلال تهران را شكست مي‌دهيم، ايسنا

مربي تيم پرسپوليس تهران پس از برتري مقابل داماش در رشت گفت: علي‌رغم مشكلات دو، سه هفته اخير خوشبختانه بازيكنان پرسپوليس با درك شرايط حساس جدول توانستند اين سه امتياز با ارزش را به ارمغان آورند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه‌ي خزر، نعيم سعداوي مربي پرسپوليس تهران در غيبت افشين پيرواني؛ در نشست مطبوعاتي حضور يافته بود در خصوص اين ديدار اظهار داشت: بازيكنان پرسپوليس با تمام وجود تلاش خود را براي كسب اين سه امتياز به كار بستند و در روزي كه زمين ناهموار و بازي خوب بازيكنان داماش كار را براي‌مان دشوار ساخته بود، توانستيم به اين برد با ارزش دست يابيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: افشين پيرواني پس از ديدار با مس كرمان يك استراتژي كوتاه مدت براي پرسپوليس تعريف كرد كه اساس آن بايد هر شش امتياز دو ديدار پيش از دربي را كسب مي‌كرديم كه خوشبختانه با اين برد توانستيم اين خواسته را محقق سازيم.

سعداوي درخصوص مورد غيبت سرمربي پرسپوليس در كنفرانس مطبوعاتي متذكر شد: پيرواني آن چيزي را كه مدنظر داشت به بنده انتقال داد تا به نمايندگي از وي در اين جلسه حضور يابم. به هر ترتيب مشكلات هفته‌هاي اخير پرسپوليس تاثيرات منفي خودش را بر جاي گذاشت كه خوشبختانه اعضاي هيات مديره و مديرعامل تيم با رفع تمامي حاشيه‌هاي موجود پرسپوليس را در وضعيت خوبي پيش از ديدار با استقلال قرار دادند.

مربي پرسپوليس در پايان خاطرنشان كرد: اطمينان دارم با توجه به بازي‌هاي خوبي كه بازيكنان پرسپوليس در چند ديدار اخير ارايه كرده‌اند مي‌توانيم با شكست استقلال تهران در دربي علاوه بر تداوم روند موفقيت‌آميز هفته‌هاي اخير شانس قهرماني را نيز افزايش دهيم.





















Copyright: gooya.com 2016