چهارشنبه 3 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نايب رئيس فدراسيون فوتبال: خداحافظی مهدوی‌کيا و کريمی تصميم شخصی بود، تحت فشار بودن شايعه است، مهر

نايب رئيس فدراسيون فوتبال و مدير کميته تيم های ملی با تاکيد بر اينکه خداحافظی مهدی مهدوی کيا و علی کريمی از تيم ملی يک تصميم حرفه ای و کاملا شخصی بوده است، وجود هرگونه فشار برای خداحافظی اين دو بازيکن را رد کرد.
مهدی تاج در گفتگو با خبرنگا مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: اين دو بازيکن سالها برای فوتبال ايران تلاش کردند و افتخار آفريدند که بايد به نحو شايسته ای از تلاش هايشان تقدير کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: مهدوی کيا و کريمی از سرمايه های بزرگ فوتبال ايران هستند که در طول سالها حضور در تيم ملی با جان و دل بازی کردند و در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ نيز از هيچ تلاشی برای تيم ملی فرو گذار نبودند.

تاج ادامه داد: شخصا از عملکرد اين دو بازيکن بزرگ در ديدارهای اخير تيم ملی فوتبال کشورمان راضی هستم و مطمئنا اگر خودشان تمايل داشته باشند بازی خداحافظی باشکوهی را برايشان تدارک خواهيم ديد تا وداع شيرين و بيادماندنی با بازی در تيم ملی فوتبال ايران داشته باشند.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان مطرح شدن شايعاتی مبنی برتحت فشار بودن اين دو بازيکن برای خداحافظی را رد کرد و گفت: به هيچ وجه اين مسائل صحت ندارد و مهدوی کيا و کريمی با تصميم شخصی شان از تيم ملی خداحافظی کردند. مسائلی هم که در مورد نگه داشتن پاسپورت و ساير اتفاقات مطرح می شود کذب محض است و زايده تخيلات برخی هاست.

مهدی تاج که صبح چهارشنبه در اردوی تيم فوتبال نوجوانان کشورمان حضور يافته بود در اين مورد نيز گفت: هدف فدراسيون فوتبال تمرکز روی تيم های پايه و برنامه ريزی برای موفقيت ملی پوشان نوجوان در مسابقات جام جهانی الجزاير است که تلاش کرده ايم با تشکيل و تدارک اردوهای مناسب آنها را به بهترين شکل ممکن آماده کنيم.

تاج در مورد تمديد قرارداد افشين قطبی گفت: مجموعه فدراسيون فوتبال نظر مثبتی بر روی ادامه همکاری با افشين قطبی دارد و مذاکرات و بررسی ها در اين مورد ادامه دارد تا در آينده ای نزديک قرارداد وی را تمديد کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016