جمعه 8 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی کيا: تيم آينده‌ام را بعداز بازيهای تيم ملی انتخاب می کنم، در آلمان می مانم، مهر

کاپيتان تيم ملی فوتبال ايران از انتخاب تيم آينده‌اش پس از انتخاب سرمربی جديد تيم اينتراخت فرانکفورت و پايان مسابقات حساس تيم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی خبر داد.
مهدی مهدوی کيا در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرين وضعيت همکاری اش با تيم فوتبال اينتراخت فرانکفورت گفت: منتظرم ببينم چه اتفاقی در تيم می افتد و چه کسی سرمربی جديد تيم می شود و همچنين بازی های حساس تيم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی به پايان برسد، پس از آن در مورد تيم آينده ام تصميم گيری خواهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی اينتراخت تا دو هفته ديگر مشخص می‌شود
وی در مورد اينکه چه زمانی سرمربی تيم اينتراخت مشخص می شود، ادامه داد: باشگاه اعلام کرده است، ۲ هفته ديگر مربی مشخص می شود. البته يکی دو گزينه را مدنظر دارند اما هنوز هيچ چيز قطعی به نظر نمی رسد.

هافبک ايرانی تيم فوتبال اينتراخت فرانکفورت در مورد دلايل جدايی فردهلم فونکل از اين تيم اظهار داشت: با توجه به نتايج نامطلوب تيم در فصل جاری و فشار زياد هواداران به باشگاه، اين مربی بصورت توافقی از تيم جدا شد.

روزهای خوب و بد بسياری داشتيم
وی در ادامه در مورد ارزيابی اش از فصل جاری رقابت‌های بوندس‌ليگا تاکيد کرد: برای تيم ما اصلا فصل جالبی نبود زيرا فراز و نشيب‌های بسياری داشتيم. در نيم فصل اول هم به دليل مصدوميت بازيکنان نتايج خوبی کسب نکرديم و در نيم فصل دوم روزهای خوب و بد بسياری داشتيم اما خوشبختانه سه هفته پيش از پايان مسابقات بوندس‌ليگا موفق به حفظ سهميه تيم در اين رقابت‌ها شديم.

کاپيتان تيم ملی فوتبال کشورمان با بيان اينکه به دليل در خطر بودن تيم تا هفته‌های پايانی حتی احتمال سقوط اينتراخت به دسته پائين وجود داشت، تصريح کرد: فاصله امتيازات تيم‌های پائين جدول بسيار اندک بود و به همين دليل روزهای سختی را سپری کرديم تا در نهايت توانستيم تيم را حفظ کنيم.

تجربيات تلخ گذشته تکرار شد
وی خاطرنشان کرد: در بوخوم تجربه تلخ سقوط به دسته پائين‌تر را داشتم. در هامبورگ هم دو بار تا مرز سقوط به دسته پائين‌تر قرار گرفتيم اما با تغييراتی که در تيم ايجاد شد، توانستيم سهميه آن تيم را در بوندس‌ليگا حفظ کنيم. در اين فصل هم آن تجربه‌ها زنده شد ولی درنهايت تلخی‌های اين نتايج با شيرينی حفظ تيم در بوندس‌ليگا به پايان رسيد.

هافبک ايرانی تيم فوتبال اينتراخت فرانکفورت با بيان اينکه مصدوميتش کاملا برطرف شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر هيچ مشکلی ندارم و کاملا آماده ام تا در خدمت تيم ملی باشم.

با تمام توان برابر کره شمالی به ميدان می رويم
وی در مورد پيروزی تيم فوتبال کشورمان در بازی تدارکاتی برابر اندونزی اظهار داشت: اين بازی را نديدم اما گل‌های آن را تماشا کردم. قطعا برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای ايجاد هماهنگی بيشتر بين بازيکنان و محک تعدادی از نفرات است، گرچه نتيجه آن می تواند در افزايش روحيه بازيکنان تاثير مثبتی بگذارد.

مهدوی کيا اردوی چين را برای آماده سازی تيم ملی پيش از ديدار با کره شمالی مثبت ارزيابی و تاکيد کرد: اميدوارم بتوانيم در اين اردو به آمادگی کامل دست يابيم تا با تمام توان برابر کره شمالی به ميدان رفته و با شکست اين تيم در آن ديدار حساس، شانس صعودمان به جام جهانی را افزايش دهيم.

رسيدن به اين موفقيت دور از دسترس نيست
وی ديدار با کره شمالی را مسابقه‌ای مهم ارزيابی و اضافه کرد: البته ما برای صعود قطعی به جام جهانی بايد در ۳ بازی بعدی به پيروزی دست يابيم که با توجه به شرايطی که بازيکنان ملی پوش دارند، رسيدن به اين موفقيت دور از دسترس نيست.

هافبک ايرانی پيشين تيم‌های فوتبال هامبورگ و بوخوم در مورد اينکه احتمال دارد در ديدار با کره شمالی به عنوان يکی از مدافعان کناری به ميدان برود، افزود: سرمربی تيم ملی در اين مورد تصميم نهايی را اتخاذ خواهد کرد. من هم به عنوان يک بازيکن تمام تلاشم را برای موفقيت تيم ملی به کار می بندم.

می خواهم فوتبالم را در آلمان ادامه دهم
وی در پاسخ به اين سوال که قصد ندارد همانند هاشميان در کلاس مربيگری شرکت کند، ادامه داد: متاسفانه زمان مناسب برای شرکت در اين کلاس‌ها را ندارم زيرا کلاس مربيگری ۲ هفته طول می کشد و ما در اين شرايط درگير مسابقات تيم ملی هستيم و بعد از آن هم اردوهای آماده سازی تيم باشگاهی ام برای حضور در بوندس‌ليگا آغاز می شود.

کاپيتان تيم ملی فوتبال کشورمان در پايان در مورد احتمال بازگشتش به ايران و ادامه دوران بازيگری اش در تيم های ايرانی گفت: فعلا در اين مورد فکر نمی کنم زيرا می خواهم فوتبالم را در آلمان ادامه دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016