شنبه 7 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: برخی می‌خواهند من و ما نباشيم! هر چه می‌کشيم از همان دو سال تعليق است، ايلنا

* آمدن و رفتن من هيچ مشکلی از فوتبال حل نخواهد کرد، اما آنچه که بايد بماند و به حرکت خودش ادامه دهد فوتبال است


ايلنا: علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال که به تازگی از مالزی به تهران بازگشته است،‌ با توجه به شايعات روز اين رشته پرطرفدار گفت:‌کاری نکنيم که فوتبال ايران يک بار ديگر با مشکل روبرو شود، چرا که ما همين حالا هم اگر ضرری در فوتبال نصيبمان می‌شود به دليل همان دو سال تعليق بوده است.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ايلنا اظهار کرد: آمدن و رفتن من هيچ مشکلی از فوتبال حل نخواهد کرد، اما آنچه که بايد بماند و به حرکت خودش ادامه دهد فوتبال است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کفاشيان درباره شايعه استعفايش هم گفت:‌ من استعفا نداده‌ام و آنچه که اين روزها در مجامع فوتبالی مطرح می‌شود، شايعه‌ای بيش نيست. در حال حاضر محکم‌تر از قبل به کارمان در فدراسيون ادامه خواهيم داد و اگر کسانی دوست دارند که دوباره به فدراسيون برگردند، اجازه دهند تا مجمع فدراسيون برگزار شود و اگر توانستند دوباره به کار برگردند.
علی کفاشيان در ارتباط با حمايت خود از کميته فنی و کادر فنی تيم ملی گفت: ما در مديريت فوتبال از تيم ملی و کميته فنی حمايت صد درصدی داريم و در اين ارتباط دست همه کسانی که برای همکاری دراز شده باشد را به گرمی می‌فشاريم.
رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به جلسه مشترک کميته فنی فدراسيون فوتبال با حضور مربيان تيم های ملی بزرگسالان و اميد خاطرنشان کرد: طی روزهای آينده جلسه کميته فنی را با حضور آقايان قطبی و پيروانی سرمربيان تيم ملی بزرگسالان و اميد برگزار خواهيم کرد تا طی آن به يک تعامل خوب بين آنها دست پيدا کنيم.
کفاشيان در ادامه گفت:‌سعی خواهيم کرد که در جلسه کميته فنی بهترين تصميم را به نفع فوتبال بگيريم.
رئيس فدراسيون فوتبال در پايان گفت: ‌برخی حرف‌هايی را به زبان می‌آورند که معنايش اين است من و ما نباشيم، اما مطمئن باشيد تا زمانی که مسئوليت کار با ماست، محکم کارمان را انجام خواهيم داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016