پنجشنبه 15 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بغض مهدوی‌کيا در برنامه نود: زير پای پدرم خالی شد! ايسنا

مهدی مهدوی کيا گفت: من با وجود اينکه بسيار به پرسپوليس علاقه دارم بايد بهترين بازی‌ام را برای استيل آذين انجام دهم و من مطمئنم که هواداران اين مسأله را درک می‌کنند.

به گزارش ايسنا، حضور مهدی مهدوی‌کيا در برنامه نود از قسمت‌های برنامه چهارشنبه شب بود. مهدوی‌کيا که با همان چهره‌ای آراسته و لحن دلنشين در برنامه حاضر شده بود، در همان ابتدای گفت‌وگو در توضيح دلايل بازگشتش به ايران به شدت بغض کرد تا جايی که نزديک بود اشک او و عادل فردوسی‌پور با هم دربيايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهدوی‌کيا در اين برنامه علت اصلی بازگشتش را فوت برادر و نياز پدر به وجودش اعلام کرد و گفت:«پدرم خيلی به برادرم وابسته بود و واقعا از فوت او ضربه خورد، روزی که داشتيم برادرم را خاک می‌کرديم من پشت پدرم ايستاده بودم و شانه‌هايش را گرفته بودم، او در حين گريه يک دفعه انگار که زير پايش خالی شود افتاد و من اين صحنه را هرگز از ياد نمی‌برم. پدرم در اين مدت که من در آلمان بودم بارها با من تماس گرفت و از من خواست که به ايران برگردم و من نمی‌توانستم خواسته او را رد کنم، بنابراين دنبال فرصتی بودم که به ايران برگردم، من حتی به مايلی‌کهن زنگ زدم و گفتم اگر کارم درست شود حاضرم در سايپا بازی کنم و اين به اين خاطر بود که واقعا به من فشار شديدی وارد می‌شد، ضمن اينکه بازگشت دخترم به ايران مزيد بر علت شد و او دوست داشت در ايران بماند، من با وجود اين که قصد داشتم فوتبالم را در اروپا تمام کنم، به ايران برگشتم و بايد از مسئولان استيل آذين تشکر کنم که برای اين چند بازی با من قرارداد امضا کردند.»

مهدوی کيا در اين مصاحبه يکبار ديگر بغض کرد و آن زمانی بود که بازگشت به هامبورگ با لباس اينتراخت فرانکفورت را بازگو کرد. مهدوی‌کيا که دلبستگی زيادی به هامبورگ دارد با اين بغض نشان داد که همچنان در حال و هوای تيمی بوده که سال‌ها در آن بازی کرد و درخشيد.

او که در پاسخ به سوال فردوسی‌پور در رابطه با بازی استيل آذين مقابل پرسپوليس حرف می‌زد گفت: «من در دو بازی مقابل هامبورگ با تمام توانم بازی کرده‌ام و بهترين بازی‌ام را انجام دادم و هواداران اين تيم من را به شدت تشويق کرده بودند و من کمتر ديدم که چنين اتفاقی برای يک بازيکن رخ بدهد. من با وجود اينکه بسيار به پرسپوليس علاقه دارم بايد مثل همان بازی بهترين بازی‌ام را برای استيل آذين انجام دهم و من مطمئنم که هواداران اين مسأله را درک می‌کنند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016