سه شنبه 27 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاپيتان استيل آذين راهی آلمان شد، ديدار خداحافظی مهدوی کيا در سرزمين ژرمن ها، ايلنا

ـ مسئولان دو باشگاه هامبورگ و اينتراخت فرانکفورت از مهدی مهدوی کيا درخواست کردند به آلمان سفر کند تا در بازی خداحافظی اش که بين دو تيم آلمانی برگزار می شود حضور يابد


ايلنا: کاپيتان تيم فوتبال استيل آذين تهران با اجازه مسئولين وکادر فنی برای خداحافظی و حضور در يک ديدار دوستانه که به افتخار او قرار است برگزارشود راهی آلمان شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، حضور ۱۱ ساله مهدوی کيا در فوتبال آلمان و بازی در تيم های بزرگی مثل هامبورگ واينتراخت فرانکفورت و وفاداری و اخلاق خوب اين بازيکن باعث شده است تا مهدوی کيا از محبوبيت خاصی در بين مسئولان فوتبال آلمان و حتی هواداران بر خوردار باشد.
بر همين اساس مسئولان دو باشگاه هامبورگ واينتراخت فرانکفورت با تدارک برنامه هايی ويژه از مهدی مهدوی کيا در خواست کردند به آلمان سفر کند تا در بازی خداحافظی اش که بين دو تيم آلمانی برگزار می شود و قرار است دوستان و هم بازی های نزديک کاپيتان استيل آذين در آن حضور پيدا کنند شرکت کند.
به همين دليل مهدوی کيا با اجازه مسئولان باشگاه استيل آذين و کادر فنی روز گذشته راهی آلمان شد و قرار است تا روز پنج شنبه هفته جاری به ايران برگردد.
حضور در يک بازی دوستانه و شرکت در مراسمی ويژه که با حضور جمعی از علاقه مندان به اين بازيکن ايرانی بر گزار می شود در دستور کار سفر ۵ روزه مهدوی کيا قرار دارد همچنين کاپيتان تيم فوتبال استيل آذين در ديدارهايی با مسئولان باشگاه هامبورگ واينتراخت فرانکفورت شرکت خواهد کرد.
لازم به ذکر است مهدوی کيا به دليل دريافت کارت قرمز در ديدار برابر فولاد خوزستان در بازی روز جمعه استيل آذين و ملوان در چهارچوب هفته بيست وهفتم ليگ برتر در انزلی نمی تواند به ميدان برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016