پنجشنبه 27 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه پايان سال افشين قطبی: اميدوارم سال آينده از سياه‌نمايی‌ها فاصله بگيريم، مخالفان عزيز متشکرم! مهر

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران با تاکيد بر اينکه اميدوار است در سال آينده از کسانی که دنبال سياه‌نمايی و تخريب شخصيت‌ها هستند، فاصله بگيريم، گفت: از منتقدان و مخالفانم درس گرفتم و از همه آنها تشکر می کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه افشين قطبی سرمربی تيم ملی فوتبال خطاب به مردم ايران در آستانه سال ۱۳۸۹ به اين شرح است: "سال نو، فروردين انديشه و طراوت جان است. از نظر من، فوتبال همان زندگی است که روزهای خوش و بد بسياری را به همراه دارد. همه ما صاحب کشوری بزرگ و بافرهنگ به نام "ايران" هستيم و تلاش داريم اين زندگی و کشور را "زيبا" و "به يادماندنی" به تصوير بکشيم و برای همين هر فرد وظيفه سنگين و مهمی را بر دوش دارد.

در آغاز سالی نو و فصلی تازه برای فوتبال ايران بر خود واجب می دانم تا از همه دوستان، همکاران، مديران، منتقدان و حتی مخالفان عزيزم تشکر و قدردانی کنم؛ به خاطر همه روزهايی که به هم درس داديم و از هم درس گرفتيم تا به تجربياتمان بيفزاييم و سندی پرافتخار را به کتاب بزرگ فوتبال ايران اضافه کنيم.

دوستان عزيز و سروران ارجمند، لازمه موفقيت در فوتبال ايران همدلی است، وحدت رويه و تلاش همگانی برای ساختن تيمی قدرتمند که فراتر از فوتبال آسيا به ميدان برود نيازمند حضور تک تک شماست، چه مديرانی که چرخ ورزش و فوتبال را می گردانند، چه بازيکنانی که نماينده مردم در زمين فوتبال هستند، چه نويسندگانی که نقششان درست ديدن، نظاره کردن و بهتر ساختن تيم ملی است و چه هوادارانی که هميشه تيم ملی را برنده و پيروز می خواهند. هدف همه ما اين است که به سمت «دوستی» گام برداريم و با مهربانی به همديگر کمک کنيم تا پيروزی های بزرگ را رقم بزنيم.

اميدوارم در سال جديد شاهد نزديکی مجموعه فوتبال باشيم و از کسانی که به دنبال سياه نمايی و تخريب شخصيت‌ها هستند فاصله بگيريم. امروز محتاج راهنمايی، تشويق و نقد فنی هستيم و پشتوانه آن قطعا همدلی، دوستی و صبوری است و ميوه اين محبت و يکدلی، موفقيت تيم ملی فوتبال ايران در تورنمنت‌های بزرگ بين المللی و مخصوصا جام ملت‌های آسيا است.

صميمانه عيد باستانی و پر از خاطره نوروز را خدمت شما و خانواده دوست داشتنی تان تبريک و شادباش می گويم و اميدوارم در سايه محبت پروردگار بزرگ و ملت مهربان ايران، سالی پربار، درخشان و زيبا را تجربه کنيد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016