چهارشنبه 11 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور مديرعامل پرسپوليس در مقر AFC، حبيب کاشانی: به عنوان نماينده پر طرفدارترين باشگاه آسيا در مالزی بودم، ايسنا

ـ بازی با سايپا حکم فينال را دارد

حبيب کاشانی گفت: به عنوان نماينده پر طرفدارترين باشگاه آسيا در مالزی بودم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)؛ مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با توجه به انتخاب باشگاه پرسپوليس به عنوان پرطرفدارترين باشگاه آسيا توسط AFC در نشست کميته حرفه‌ای باشگاههای آسيا شرکت کردم. با توجه به مشغله هايی که داشتم نتوانستم در جلسات گذشته اين نشست شرکت کنم. پيش از عيد در جلسه ای که در خدمت سعيدلو و کفاشيان بوديم کفاشيان اعلام کرد که در صورت عدم حضور باشگاه پرسپوليس فوتبال ايران اين فرصت را از دست می دهد بنابراين اول فروردين عازم مقر AFC در کوالامپور مالزی شديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در اين جلسه نمايندگانی از باشگاه های ژاپن، استراليا، عربستان و امارات حضور داشتند و به تبادل تجربيات خود پرد اختند.

کاشانی در مورد هدف از برگزاری اين نشست ادامه داد: AFC می خواهد ميانگين حضور تماشاگران را از ۲ هزار به ۵ هزار برساند و اينکه باشگاهی مانند پرسپوليس با ميانگين ۴۰ تا ۵۰ هزار تماشاگر در هر ديدار، به چه صورت می تواند در اين ارتباط کمک کند برای آنها حائز اهميت بود. همچنين در اين جلسه در مورد افزايش تعداد ديدارها صحبت شد و AFC بر اين نظر بود که بازيکنان آسيايی حداقل بايد ۲۷ بازی در يک فصل انجام دهند و با اين شرايط بازيکنان ما با توجه به ليگ ۱۸ تيمی ۳۴ بازی در ليگ برتر و ۶ بازی در جام حذفی منهای جام باشگاه های آسيا، مشکلی از اين بابت ندارند.

وی گفت: نکته حائز اهميت نشست امسال، با توجه به عدم حضور پرسپوليس در جام باشگاه های آسيا، اين رقابت ها ۵۴ درصد افت تماشاچی داشته است که مستندات آن را هم در اختيارمان قرار دادند.

مديرعامل پرسپوليس در مورد بازی ۱۴ فروردين برابر سايپا گفت: بازی با سايپا حکم يکی از فينال ها را برای ما دارد .پنج ديدار تا پايان ليگ برتر و ۲ بازی به اميد خدا تا فينال جام حذفی داريم، تک تک ديدار ها برای ما مهم است و سه امتيازشان حائز اهميت است. باتوجه به اردوی دبی و ديدارهای تدارکاتی که در اين شهر داشتيم و زحماتی که بازيکنان و کادر فنی در اين هوای گرم انجام دادند. اميدوارم به آمادگی ايده آل برسيم و در بازی مقابل سايپا سه امتياز را کسب کنيم.

وی افزود: بعد از ديدار با سايپا تا ۲۷ فروردين پرسپوليس هيچ ديداری نداريم برای اين دو هفته برنامه ريزی کرده‌ايم.با توجه به اينکه يک بازی جام حذفی بيشتر انجام داده ايم و يک دور جلوتر از ديگر حريفان هستيم بين ۱۴ تا ۲۷ فروردين يک استراحت اجباری داريم که سعی می شود با هماهنگی کادر فنی يک ديدار تدارکاتی و شايد يک اردوی ۵ روزه در تهران يا يکی از شهرستان‌ها داشته باشيم که بازيکنان از فرم ايده آل خارج نشوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016