دوشنبه 23 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارلوس کی‌روش: برابر اندونزی تنها هدفمان پيروزی است، از هر بازی درس‌هايی را ياد می‌گيريم، ايسنا

‌سرمربی تيم ملی فوتبال ايران می‌گويد که فردا بازی سختی پيش روی تيم ملی خواهد بود اما هدف ايران کسب ۳ امتياز است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کارلوس کی روش در نشست خبری پيش از ديدار با تيم ملی اندونزی که در محل هتل ساهيد جايا و با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد اظهار کرد: پس از هر بازی درس‌هايی می‌گيريم و از آنها برای مسابقات آينده استفاده می‌کنيم ما برای پيروزی به اندونزی آمده‌ايم و اين تنها هدف‌مان است.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در پاسخ به اين سوال که تيم ايران شانس اول صعود بوده و با توجه به نتايج نسبتاً ضعيفی که در خارج از خانه کسب کرده است اين شانس را از دست داد، عنوان کرد: مخالفم، وقتی تيمی در خانه بازی می‌کند می‌خواهد از تمام شرايط استفاده کند. همانطور که شاهد بوديم اندونزی در بازی‌های گذشته مستحق شکست نبود، اما بازنده ‌شد. من حاضرم اندونزی را يک بر صفر ببريم، اما با خيال راحت صعود کنيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه در بازی برابر بحرين شرايط پرنوسانی را در تيم ملی شاهد بوديم، آيا برای رفع اين نوسانات تغييری در تاکتيک يا ترکيب تيم ايجاد می‌شود؟ گفت: بازی با بحرين گذشته است و ما حالا تنها به اندونزی فکر می‌کنيم. در بازی برابر بحرين نيمه اول خوب نبوديم، اما بازيکنان جنگندگی کافی داشتند. در آن مسابقه ما به دنبال پيروزی بوديم و بحرينی‌ها نمی‌خواستند بازنده باشند.

وی افزود: پس از هر بازی درس‌هايی می‌گيريم و بازی با بحرين هم اينگونه است و از اين درس‌ها برای مسابقات آينده استفاده می‌کنيم. هرچند که ما خارج از خانه بازی کرديم، اما تنها دو فرصت گل و يک ضربه ايستگاهی پشت محوطه جريمه به حريف داديم و موقعيت‌های زيادی را در نيمه دوم از دست داديم.

کی‌روش با اشاره به بازيکنان مصدوم ايران بيان کرد: در بازی با اندونزی ۵ بازيکن اصلی ما مصدوم هستند، اما اين موضوع دليلی نيست برای اينکه به ساير بازيکنان توجه نکنيم. پولادی هم که اين بازی را قطعاً از دست داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016