دوشنبه 23 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش خبرآنلاين از جاکارتا: کروش اندونزيايی ها را سر کار گذاشت؟

فوتبال ملی - کارلوس کروش با گفتن اينکه ۵ مصدوم دارد حتی باعث شوکه شدن خبرنگاران ايرانی شد.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاين از جاکارتا؛ وقتی کروش در کنفرانس مطبوعاتی اش در جاکارتا گفت تيمش ۵ مصدوم دارد ، همه به هم خيره شدند. او که استاد به هم ريختن افکار مربيان مقابل است ، گفت:«در اين بازی به دليل تعداد مصدومانی که در تيمم دارم ، بايد با ترکيبی ديگر به ميدان برويم. تاکتيکی جديد داشته باشيم و اين شرايط را کمی دشوار می کند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او درحالی اين جمله را می گفت که در چند روز گذشته تنها مهرداد پولادی بوده که در تمرينات آسيب ديده است. بازيکنی که کروش علاقه ای ويژه به او برای بازی در دفاع چپ دارد. کروش با قاطعيت گفت مهرداد به بازی فردا نمی رسد و اما ديگر مصدومان تيم چه کسانی هستند؟ آيا بازيکنی ديگر هم نسبت به بازی با بحرين آسيب ديده است؟

اين سئوالی بود که همه از هم در کنفرانس مطبوعاتی می پرسيدند. در اردو اما کسی غير از پولادی مصدوم نيست. سرمربی تيم ملی خيلی هوشمندانه بازيکنانی را هم که با خود به اين سفر طولانی شرق آسيا نبرده در ميان مصدومان محاسبه کرد. بازيکنانی مثل علی کريمی ، پژمان نوری و خسرو حيدری که جای شان در بازی با بحرين هم از آلترناتيوهای ديگری استفاده شده بود.

برای مثال مجتبی جباری در قلب خط ميانی تيم، در بازی های اخير تيم ملی از بهترين ها بوده است. جای مهرداد پولادی هم شايد به راحتی با احسان حاج صفی در اين مسابقه پر می شود اما اينکه کروش تاکيد داشت که دستش در اين بازی بسته است شايد برای به هم ريختن افکار مربی سرشناس هلندی تيم اندونزی است که شايد اينگونه تيمش را کمی رو به جلو تر به زمين بفرستد و فرصت بازی کردن را از تيم ايران نگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016