چهارشنبه 21 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قهرمان تكواندو آسيا با انتقاد از پرداخت نشدن پاداشش: پولهاي ميلياردي به فوتباليست‌ها مي‌دهند، اما پاداش اندك ما را نمي‌دهند، ایسنا

تكواندوكار وزن هفتم تيم ملي ايران كه در جريان مسابقات ليگ برتر از ناحيه گردن آسيب ديد و 10 روز بايد استراحت مطلق داشته باشد، گفت: از هفته‌ آينده تمريناتم را آغاز خواهم كرد.

مسعود حجي زواره در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در مسابقات ليگ برتر كه پنج روز قبل در زنجان برگزار شد، حريفم ضربه خطايي را به گردنم زد كه مصدوم شدم و با نظر پزشكان 10 روز بايد استراحت مطلق داشته باشم و گردنم ثابت باشد.

وي افزود: استراحت مطلق از پنج روز پيش آغاز شده و هفته‌ آينده به اتمام مي‌رسد و به محض تمام شدن در صورت تاييد پزشك در تمرينات تيم ملي شركت خواهم كرد.

قهرمان تكواندو آسيا با اشاره به اين كه از سرمربي تيم ملي براي اين غيبت اجازه گرفته است، گفت: پس از مصدوميت با فريبرز عسگري سرمربي تيم ملي صحبت كردم و نظر پزشك را به او گفتم و براي اين 10 روز اجازه گرفتم.

حجي زواره با تاكيد بر اين كه اردوهاي تيم ملي روز به روز بهتر مي‌شود، خاطرنشان كرد: با مديريت فريبرز عسگري و ديگر اعضاي كادر فني ملي‌پوشان با شور و اشتياق خاصي تمرين مي‌كنند و اردوها روز به روز بهتر مي‌شود.

وي همچنين انتقادات اخير نسبت به داوري‌هاي ليگ برتر را نپذيرفت و گفت: داوري‌ها خوب است و روز به روز هم بهتر مي‌شود و اصلا قابل قياس با گذشته نيست.

حجي زواره با انتقاد از پرداخت نشدن پاداش دو سال قبلش گفت: دو سال پيش (ارديبهشت 89) در مسابقات قهرماني آسيا در قزاقستان قهرمان شدم و بعد از آن هم در مسابقه‌هاي هنرهاي رزمي در چين موفق به مدال آوري شدم، اما با گذشت اين زمان هنوز پاداشم را نداده‌اند، مگر چه گناهي كرده‌ام كه قهرمان شدم. حال اگر يك فوتباليست بود، پاداشش را نمي‌دادند؟ متاسفانه پولهاي ميلياردي به فوتباليست‌ها مي‌دهند، اما پاداش اندك يك قهرمان آسيا را در نظر نمي گيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حجي زواره در پاسخ به اين سوال كه آيا در مورد پرداخت نشدن پاداش با مسئولان فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان صحبت كرده است، گفت: صحبت كرده‌ام، اما آن‌ها مي‌گويند كه خبري ندارند و معلوم نيست چه زماني اين پاداش را بدهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016