پنجشنبه 13 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهار ساعت به آغاز ديدار ۱۰هزار تماشاگر سرخابی در ورزشگاه، مهر


در شرايط که حدود ۴ ساعت به آغاز ديدار استقلال و پرسپوليس باقی مانده است، تنها بالغ بر ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمای هوا و برگزاری بازی در ساعت ۱۸ باعث شده تا تماشاگران تا به اين لحظه استقبال خوبی از بازی استقلال و پرسپوليس نداشته باشند. تا ساعت ۱۴ امروز بيشتر۱۰ هراز تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که به تشويق تيم های خود می پردازند. حواشی ديگر دربی ۷۴ در زير می آيد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* به علت بارش باران در روزهای اخير سقف بيشتر قسمت های طبقه اول ورزشگاه از جمله جايگاه ويژه چکه می کند و پرسنل اين ورزشگاه در صدد حل مشکل بر آمده اند.

* از ساعت ۱۲:۳۰ و همزمان با فيلمبرداری يکی از شبکه های تلويزيونی تماشاگران با شور و هيجانی خاص به تشويق تيم های خود پرداختند. در اين بين استقلالی ها پرشورتر از هواداران پرسپوليسی بودند و برتری در ۴ بازی اخير را به رخ هواداران تيم مقابل می کشيدند.

* علی دايی سرمربی پيشين تيم پرسپوليس از سوی هواداران تيم استقلال مورد تشويق قرار گرفت.

* هواداران استقلال با سردادن شعارهايی تأکيد می کردند، سرخپوشان با مصطفی دنيزلی نيز حريف آنها نخواهد شد.

* از ساعت ۱۲:۳۰ بلندگوهای ورزشگاه، ترانه هايی با صدای محسن يگانه پخش شد که آهنگ های او شور و حال خاصی را در بين تماشاگران به وجود آورد.

* اسکوربرد ورزشگاه از ساعت ۱۳:۳۰ روشن شد اما به دليل اختلالاتی که داشت خيلی زود خاموش شد.

* هواداران استقلال با سر دادن شعارهايی ياد و خاطره ناصر حجازی را گرامی داشتند.

* در روزی که بازی حساس استقلال و پرسپوليس برگزار می شود، تلفن های ورزشگاه آزادی قطع است، اين طور که پرسنل ورزشگاه اعلام کردند تلاش مسئولان ورزشگاه طی روزهای گذشته برای حل اين مشکل نتيجه بخش نبوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016