پنجشنبه 13 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هواداران سرخابی از دربی ۷۴ استقبال نکردند، طبقه اول هنوز پر نشده است! مهر


سرمای هوا و ساعت نامناسب برگزاری مسابقه تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس باعث شده تا دربی تهران اين بار با استقبال کمی از سوی فوتبالدوستان مواجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله کمتر از ۹۰دقيقه مانده به آغاز هفتاد و چهارمين ديدار تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس هنوز طبقه اول ورزشگاه پر نشده و جمعيت حاضر در ورزشگاه بالغ بر ۲۵ هزار نفر است. با اين شرايط به نظر می رسد دربی تهران اين بار هم با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار نشود. حواشی ديگر پيش از دربی تهران به شرح ذيل است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* با وجود استقبال کم هواداران، بين سکوی تماشاگران دو تيم استقلال و پرسپوليس نيروهای انتظامی زيادی مستقر شده اند تا از برخوردهای احتمالی جلوگيری کنند.

* از ساعت ۱۴ امروز پرسنل فضای سبز ورزشگاه آزاد کار جمع کردن کاور زمين چمن را آغاز کردند که اين کار حدود ۲ ساعت به طول انجاميد. پس از جمع آوری کاور زمين ورزشگاه خط کشی شد.

* با توجه به فرا رسيدن ايام الله دهه فجر برنامه های ويژه ای از سوی سازمان ليگ برتر پيش از آغاز مسابقه برگزار شد که از آن جمله می توان به اجرای برنامه توسط گروه سرود نيروی انتظامی، اجرای تواشيح اشاره کرد.

* نوجوانی فوتبالی پيش از آغاز مسابقه به اجرای برنامه با توپ پرداخت.

* گروهی از طرفداران فوتبال با کاورهايی به رنگ پرچم ايران با پرچم هايی از کشورمان که در دستشان بود به کنار زمين آمدند.

* از بلندگوهای ورزشگاه سرودهايی در رابطه با ايام الله دهه فجر و انقلاب پخش شد.

* در اين شرايط هواداران به شدت باهم کری خوانی دارند و عليه يکديگر شعار می دهند.

ديدار تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس در هفته بيست و چهارم يازدهمين دوره رقابتهای ليگ برتر ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه به قضاوت عليرضا فغانی برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016