پنجشنبه 13 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ترکيب پرسپوليس و استقلال مشخص شد، مهر

ترکيب پرسپوليس برای ديدار با استقلال اعلام شد، مهدوی‌کيا روی نيمکت است

کادر فنی تيم فوتبال پرسپوليس ترکيب يازده نفره اين تيم برای ديدار عصر امروز برابر استقلال را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی مصطفی دنيزلی ترکيب اصلی تيم فوتبال پرسپوليس برای ديدار با استقلال اعلام شد که بر اين اساس حسين هوشيار، رضا نورمحمدی، حميد علی عسگر، مجتبی شيری، ابراهيم شکوری، مازيار زارع، محمد نوری، هادی نوروزی، غلامرضا رضايی، مهرداد اولادی و علی کريمی برای سرخپوشان به ميدان خواهند رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دنيزلی در اين بازی مثل چند ديدار گذشته بازهم از مهدی مهدوی کيا در ترکيب اصلی تيم فوتبال پرسپوليس استفاده نکرده و او را روی نيمکت نشانده است. اين بازی از ساعت ۱۸ امروز به قضاوت عليرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

***

ترکيب استقلال برابر بازی با پرسپوليس مشخص شد، جباری در ترکيب اصلی نيست

کادر فنی تيم فوتبال استقلال يازده بازيکن اصلی اين تيم برای ديدار عصر پنجشنبه با پرسپوليس را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال استقلال که اردوی شبانه روزی خود برای ديدار هفته بيست و چهارم برابر پرسپوليس را در هتل آکادمی فوتبال برپا کرده است، ظهر امروز تمرين سبکی را در محوطه بيرونی هتل انجام داد. در اين تمرين يازده بازيکنی که قرار است ساعت ۱۸ برابر پرسپوليس به ميدان بروند تمرين سبکی را پشت سرگذاشتند.

در جمع يازده مرد پروز مظلومی برای ديدار با پرسپوليس سيد مهدی رحمتی، حنيف عمران زاده، پژمان منتظری، ميثم حسينی، علی حمودی، کيانوش رحمتی، الونگ الونگ، فريدون زندی، اسماعيل شريفات ، ميلاد ميداودی و آرش برهانی حضور دارند.

مجتبی جباری که از ناحيه پا دچار مصدوميت شده و حرف و حديث های زيادی در مورد رسيدنش به بازی با پرسپوليس مطرح شده بود، در فهرست ۱۸ نفره تيم فوتبال استقلال قرار دارد اما ظاهرا کادر فنی به توصيه های پزشکان معالج او توجه کرده اند و جباری را در ترکيب اصلی قرار ندهند.

با اين حال هنوز مشخص نيست که پرويز مظلومی قصد دارد در اين ديدار از کاپيتان تاثيرگذار خود استفاده کند يا حضور او در فهرست ۱۸ نفره برای بالا بردن روحيه ساير بازيکنان است. ديدار استقلال برابر پرسپوليس ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه به قضاوت عليرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016