سه شنبه 19 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعطيلی تمرينات پرسپوليس در آستانه بازی مرگ ‌و زندگی

دنيزلی کجاست، رويانيان چه می‌کند؟

خبرگزاری فارس: در شرايطی که پرسپوليس هفته آينده بازی مرگ و زندگی را در ليگ قهرمانان پيش‌رو دارد اين روزها خبری از دنيزلی نيست و تمرينات اين تيم تعطيل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرسپوليس روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و هواداران اين تيم منتظر هر اقدامی هستند تا تيمشان از اين شرايط خارج شود اما در اين شرايط تمرينات پرسپوليس پس از شکست ۴ بر ۳ مقابل راه‌ آهن دو روز تعطيل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پرسپوليس روز جمعه در آخرين ديدار ليگ برتر به مصاف فولاد می‌رود و با توجه به تعطيلی تمرينات بايد گفت سرخ پوشان تنها يک روز به صورت جدی برای اين ديدار تمرين می‌کنند.

در اين شرايط که انتظار می‌رود پرسپوليس با رفع برخی مشکلات برای ديدار حساس هفته آينده مقابل الشباب امارات که حکم مرگ و زندگی را برای اين تيم دارد، آماده شود، خبری از مصطفی دنيزلی نيست. قرار بود روز گذشته جلسه‌ای در باشگاه پرسپوليس برگزار شود و مسئولان پرسپوليس اعلام کرده بودند دنيزلی سفر خود را به ترکيه لغو کرده اما شنيده‌ها حکايت از آن دارد که اين مربی پس از شکست مقابل راه‌آهن بار ديگر به ترکيه سفر کرده است.

اين در شرايطی است که سرمربی پرسپوليس پيش از اين دو بار در آستانه مسابقات اين تيم سفر به ترکيه را به بهانه تولد نوه‌اش و برخی مشکلات خانوادگی به حضور در تمرينات ترجيح داده است. نکته جالب اينکه هر بار که دنيزلی می‌خواهد به کشورش برود، تمرين پرسپوليس را تعطيل می‌کند.

حال سؤال اين است که در اين شرايط که هواداران پرسپوليس تلخ‌ترين روزهای خود را سپری می‌کند و اين تيم در بدترين شرايط تاريخی‌اش به سر می‌برد، چرا به دنيزلی اجازه داده می‌شود به کشورش برود. اگر هم او به ترکيه نرفته پس چرا تمرينات اين تيم دو روز تعطيل شده آن هم در شرايطی که همه تيم‌ها در حال تمرين‌ کردن هستند.

اينکه در قرارداد دنيزلی چه مفادی گنجانده شده و اين مربی چگونه اجازه دارد ايران را ترک کند، جزء سؤالاتی است که مبهم مانده است.

پرسپوليس هفته آينده مسابقه حساسی در پيش دارد و اين در شرايطی است که در حال حاضر نه خبری از سرمربی اين تيم است و نه خبری از مديرعامل.

دنيزلی اين روزها کجاست؟ آيا با قرارداد ديگری همانند قرارداد ترکمانچای طرف هستيم؟ آيا باشگاه پرسپوليس نظارتی به عملکرد اين مربی دارد؟ آيا مسئولان باشگاه پرسپوليس تدبيری برای بهتر شدن اوضاع دارند؟ می‌خواستيم اين سؤالات را از مسئولان پرسپوليس بپرسيم اما با توجه به سفر رويانيان به خارج از کشور موفق به اين کار نشديم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس به دليل تعدد شغل‌هايی که دارد، در اين شرايط حساس مجبور شده به خاطر شغل غير فوتبالی‌اش به چين سفر کند تا در اين باشگاه همه چيز به هم ريخته جلوه کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016