چهارشنبه 10 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واكنش محمد بنا به اقدام فرنگی كار معترض وزن ۸۴ كیلوگرم

تهران - سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان پس از معرفی ملی پوش وزن 84 كیلوگرم اعزامی به بازی های المپیك 2012 لندن و اعتراض و ترك اردو توسط 'طالب نعمت پور' گفت: من فقط حقیقت را به او گفتم.

به گزارش ایرنا، صبح امروز (چهارشنبه) اتفاقی در اردوی تیم ملی كشتی فرنگی افتاد كه تا حدی فضای آرام كمپ فرنگی كاران را با حاشیه و سر و صدا همراه ساخت.

بنا بر این گزارش، 'محمد بنا' به عنوان سكان دار هدایت تیم ملی كشتی فرنگی طبق همان تفكرات همیشگی و موفق خود بدون برگزاری رقابت های انتخابی در وزن 84 كیلوگرم، تصمیم نهایی را اتخاذ كرد و با كنار گذاشتن طالب نعمت پور، نام حبیب الله اخلاقی را در فهرست نفرات المپیكی خود قرار داد. همین تصمیم قاطعانه محمد بنا باعث شد تا نعمت پور هم در اعتراض به این اتفاق، رفتن را بر ماندن ترجیح دهد و اردوی تیم ملی را ترك كند.

البته همچنان از سوی كادر فنی تیم ملی كشتی فرنگی گفته می شود نعمت پور به مرخصی رفته و پس از یك استراحت روحی و روانی تا دو روز دیگر به خانه كشتی باز می گردد، ولی آنچه مسلم است او همچنان به این تصمیم معترض است و فعلا قصد بازگشت ندارد.

از سویی دیگر محمد بنا هم در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون كشتی صراحتا از تصمیم خود دفاع كرده و می گوید: ما در كادر فنی تیم ملی و امر انتخاب ملی پوشان المپیكی، معیارهای مختلفی را مد نظر داریم تا بهترین فرد برای حضور در این رویداد مهم انتخاب شود.

وی در مورد رفتن طالب نعمت پور از اردوی تیم ملی نیز تصریح كرد: وی از من شرایطش را برای حضور در بازی های المپیك لندن پرسید كه من هم واقعیت را به وی گفتم. حبیب الله اخلاقی در این مدت در آسیایی كره جنوبی قهرمان شد، در گزینشی چین هم چند قهرمان جهان را برد و سهمیه المپیك را گرفت.

ضمنا در مسابقات پیش رو نیز كفه ترازو به نفع وی است و همانطور كه گفتم با توجه به شناخت كافی كه از او دارم، نیازی به برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی در وزن 84 كیلوگرم نیست.

سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی ایران در ادامه به توان فنی اردونشینان اشاره كرد و گفت: تمام كشتی گیران ما كه قهرمان جهان شده اند، در سرپا امتیاز گرفته اند و این یكی از معیارهای ما برای انتخاب المپیكی هاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بنا با اشاره به اینكه همه ما یك تیم هستیم كه می توانیم در كنار هم موفق شویم، اظهار داشت: در سال های اخیر كشتی گیرانی نظیر سعید عبد ولی و یا بشیر باباجان زاده مدال آور شده اند، بنابراین كشتی گیری مد نظر من است كه بتواند در سرپا خوب امتیاز كسب كند.

وی در پایان با تقدیر از كشتی گیرانی كه در پیكارهای جام جهانی روسیه افتخاری دیگر را كسب كردند، خاطر نشان كرد: نتایج فرنگی كاران در این رقابت ها به خصوص در وزن پنجم در تصمیم گیری من برای انتخاب المپیكی ها تاثیری ندارد و كشتی گیران اعزامی به بازی های المپیك 2012 لندن با هماهنگی مدیریت تیم های ملی و طبق اعلام قبلی در زمان مقرر معرفی می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016