چهارشنبه 7 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طالبيان و حكيمي المپيك را از دست دادند

پاروزنان المپيكي كانوي ايران حضور در المپيك لندن را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فدراسيون جهاني كانو در نامه‌اي به محمد عباسي وزير ورزش و جوانان ايران از محروميت دو پاروزن المپيكي ايران در رقابت‌هاي كانوي المپيك لندن خبر داد. در صورت تعليق قطعي ايران حضور احمدرضا طالبيان و آرزو حكيمي دو المپيكي كانوي ايران در بازيهاي المپيك 2012 از دست مي‌رود.

در نامه خوزه پرونا رييس فدراسيون جهاني كانو آمده است:

آقاي محمد عباسي وزير ورزش و جوانان، ايران ـ تهران ـ بزرگراه نيايش خيابان سئول

آقاي عباسي

پيرو چندين نامه و مذاكرات قبلي با مقامات مسئول در ايران در نامه هاي گذشته ما در تاريخ 25 جون 2012 (5 تير) كميته‌ اجرايي فدراسيون جهاني كانو تصميم نهايي را درباره موضوع آقاي دنيا مالي و وضعيت فدراسيون كانوي ايران گرفت.

كميته‌ي اجرايي فدراسيون جهاني كانو به اين نتيجه رسيده است كه موضوع مطرح شده به خوبي و با جزئيات توسط وزير ورزش و جوانان ايران پاسخ داده نشده است و به همين دليل فدراسيون جهاني كانو تصميمات زير را اتخاذ كرده است.

1ـ فدراسيون جهاني كانو همچنان آقاي دنيا مالي را به عنوان رييس فدراسيون كانوي ايران به رسميت مي‌شناسد.

2ـ تمام فعاليت‌هاي فعلي و آتي فدراسيون كانوي ايران با توجه به قوانين مندرج در آيين‌نامه در فدراسيون جهاني كانو به حالت تعليق در مي‌آيد.

3ـ فقط فعاليت‌هايي كه با تصويب و اجازه فدراسيون زير نظر آقاي دنيا مالي به رسميت شناخته شود، اجازه حضور در رقابت‌ها را خواهد داشت.

4ـ ورزشكاران حاضر در المپيك لندن در رشته كانو، مي‌توانند توسط آقاي دنيا مالي و از طريق كميته ملي المپيك با مسئوليت شخص آقاي دنيا مالي در رقابت‌ها حاضر شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





ـ تيم‌هاي راه يافته به رقابت‌هاي قهرماني جهان در رشته كانوپلو تنها با مجوز آقاي دنيا مالي حق حضور خواهند داشت و ايشان مسئوليت تيم‌ها را در اين رقابت‌ها بر عهده خواهد داشت.

6ـ تمام اتفاقات و رويدادهاي متناظر با ورزشكاران ايران در تورنمنت‌هاي مربوط به فدراسيون جهاني كانو تا زماني كه ICF درباره جزئيات اين تصميم گيري مطلع نشود، معتبر نخواهد بود.

7ـ فدراسيون جهاني كانو جلسه بعدي مجمع انتخاباتي فدراسيون كانوي ايران را در اواخر سال 2013 به رسميت مي‌شناسد و در آن مجمع نسبت به انتخاب مجدد آقاي دنيامالي تصميم گيري خواهد شد.

ما همچنان براي گفت‌وگو با شما درباره اين موضوع مهم آمادگي داريم.

با احترام خوزه پرونا رييس فدراسيون جهاني كانو

رونوشت: آقاي پره ميرو مدير روابط عمومي كميته‌هاي عضو IOC، آقاي بهرام افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك ايران.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016