سه شنبه 7 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجاره بها از شاخص تورم عبور کرد

ايلنا ـ رئيس اتحاديه مشاوران املاک از افزايش اجاره‌ بها و عبور از شاخص تورم در کشور خبر داد.

مصطفی قلی خسروی رئيس اتحاديه مشاوران املاک کشور در گفتگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به وضعيت بازار خريد و فروش و اجاره مسکن و زمين گفت: در حال حاضر يک رکود انتظاری در بازار مسکن وجود دارد. به عبارتی همه منتظر هستند ببينند چه کسی رئيس جمهور جديد خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: اينکه چه کسی قرار است رئيس جمهور شود برای سرمايه گذاران بسيار حائز اهميت است ضمن اينکه الان احتياج به يک مغز جا افتاده و جوان برای رياست جمهوری داريم تا يک آرامشی برای ما به ارمغان بياورد.

خسروی خاطرنشان کرد: با آمدن چنين رئيس جمهوری ثبات سياسی و به تبع آن ثبات اقتصادی برای کشور به وجود خواهد آمد و در کنار ثبات اقتصادی هم مطمئنا وضعيت بازار مسکن بهبود خواهد يافت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا در مورد اينکه آيا در حال حاضر مردم خريد و فروش ملک و زمين داشته باشند يا خير گفت: مطمئنا آن کسی که نياز به خريد و فروش دارد همين الان اين کار را انجام خواهد داد ولی کسی که سرمايه گذار است می‌داند بدون ثبات سياسی، ثبات اقتصادی وجود ندارد. به عبارتی سرمايه گذاران منتظر خواهند شد تا کشور به يک ثبات سياسی برسد که حال ممکن است که قيمت ها کاهش و يا افزايش پيدا کند.

رئيس اتحاديه مشاوران املاک خطاب به سرمايه گذاران تاکيد کرد: در حال حاضر پيشنهاد من آن است که بهتر است مردم صبر کنند و بعد از انتخابات خريد خود را کامل کنند.

وی در مورد پيش بينی خود از اوضاع بازار مسکن بعد از انتخابات گفت: مطمئن باشيد بعد از انتخابات اگر کانديداها خوب انتخاب شود قيمت ها بهتر و مناسب تر خواهد شد.

خسروی در پايان در مورد اجاره های حال حاضر مسکن گفت: در حال حاضر متاسفانه اجاره ها از شاخص تورم عبور کرده است حال آنکه گفته شده شاخص تورم ۲۵ درصد است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016