یکشنبه 30 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اضافه شدن سالانه ۱۰ هزار نفر به معلولان تهرانی

مهر ـ مدير کل بهزيستی شهرستان تهران گفت: سالانه ۱۰ هزار نفر به معلولان تهرانی اضافه می‌شود که اين امر هزينه‌های زيادی را برای سازمان بهزيستی به همراه دارد .

به گزارش خبرنگار مهر ، مصطفی سراج در همايش نيکوکاران و طلايه‌داران ضيافت مهر که با مشارکت مجمع خيرين حامی معلولان استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بهزيستی در طول سه دهه گذشته فراز و نشيب‌های زيادی را پشت سر گذاشته‌ است ولی امروز مدعی هستيم که بهزيستی در فرايند توسعه گام‌های خوبی را برداشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: ۳۵۰ هزار نفر اعم از معلول، زنان سرپرست خانوار و... تحت پوشش بهزيستی استان تهران قرار دارند ضمن اينکه ۳ هزار و ۶۰۰ خانواده چند معلول (۲ الی ۷ معلول) تحت پوشش بهزيستی قرار دارند که نياز به حمايت بيشتر دارند.

سراج افزود: يکی از برنامه‌های اصلی سازمان بهزيستی تأمين مسکن برای معلولان و زنان سرپرست تحت پوشش است که در اين زمينه با حمايت خيرين گام‌های خوبی برداشته شده است.

مديرکل بهزيستی شهرستان تهران گفت: برای هر واحد مسکونی در طرح نهضت تأمين مسکن معلولان و مددجويان ۵ ميليون از سوی خيرين و ۵ ميليون از سوی بهزيستی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: به طور متوسط در کشور بين ۵۰ تا ۷۰ هزار نفر سالانه به جمعيت معلولان اضافه می‌شود که اين آمار در تهران نزديک به ۱۰ هزار نفر است.

در ادامه مراسم محمد رضا حافظی رئيس جامعه خيرين مدرسه‌ساز کشور از آمادگی اين مجمع برای حمايت معلولان فاقد مسکن بهزيستی خبر داد و گفت: ما وظيفه داريم به شکرانه نعمت‌هايی که خداوند داده است در اين راه مددجويان و معلولان را کمک کنيم.

وی تصريح کرد: به دليل اينکه دولت‌ها اعتباراتشان محدود است نمی‌توانند تمامی خدمات مدنظر را به جامعه هدف بهزيستی هدايت کنند به همين دليل ضروری است خيرين در اين بخش ورود پيدا کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016