یکشنبه 29 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سلامی که دردسرساز شد! درگيری لفظی علی دايی و حسين عسگری، رئيس دپارتمان داوری

خبرگزاری فارس: علی دايی و حسين عسگری در پايان بازی راه‌آهن و داماش با يکديگر درگيری لفظی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پايان بازی راه‌آهن و داماش گيلان علی دايی و حسين عسگری در راهرو ورزشگاه اکباتان با يکديگر برخورد عجيبی داشتند.

هنگامی که دايی با عسگری روبه‌رو شد به رئيس دپارتمان داوری سلام کرد اما دايی جواب سلام عسگری را که با صدای کوتاه داده شد، نشنيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همين مسئله باعث شد تا سرمربی راه‌آهن به عسگری اعتراض کند و خطاب به عسگری گفت «مگر طلب داريد که جواب سلام را نمی‌دهيد». عسگری هم در پاسخ اعلام کرد رفتار شما را همه می‌شناسند.

بعد از اين اتفاق هر ۲ نفر مکان را با عصبانيت ترک کردند.

***

دايی: آقای عسگری، مرام من از هزار تا مثل شما بيشتر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم فوتبال راه‌آهن گفت: آقای عسگری، مرام من از هزار تا مثل شما بيشتر است، درباره مرام صحبت نکنيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دايی پس از پيروزی يک بر صفر راه‌آهن برابر داماش عنوان کرد: فکر می‌کنم نيمه اول مخصوصا در ابتدای بازی کيفيت آنچنانی در ديدار حاکم نبود و هر دو تيم محتاط بازی می کردند اما هر چه گذشت ما مسلط‌ تر بازی می‌کرديم.

وی ادامه داد: در مجموع ۹۰ دقيقه داماش موقعيت آنچنانی روی دروازه ما نداشت و ما در نيمه دوم مسلط‌تر بازی کرديم، در هر دو نيمه ما تيم برتر ميدان بوديم و استحقاق برد را داشتيم.

سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: متاسفانه در ابتدای بازی مجبور شديم کاسترو را تعويض کنيم و يک تعويض اجباری خود را از دست داديم. در مجموع سه امتياز اين بازی را کسب کرديم و بعد از سه بازی توانستيم به گل دست يابيم.

دايی خاطرنشان کرد: بازيکنانم در تمام نقاط زمين به خوبی فعاليت داشتند با اينکه دستمان بسته بود اما بازی خوبی از خود ارائه دادند و خط حمله هم عملکرد خوبی داشت و هر چه داشتند در ميدان پياده کردند. بازيکنانم با گذشت در ميدان بازی کردند و عملکرد منطقی از خود به نمايش گذاشتند.

سرمربی تيم فوتبال راه‌آهن در مورد بحثی که پس از پايان بازی با حسين عسگری رئيس دپارتمان داوری داشت، يادآور شد: متاسفانه همه ديدند که چه اتفاقی رخ داد، من به بزرگ‌تر خود احترام گذاشتم و ادب را رعايت کردم و به او سلام کردم اما ايشان سرشان را پايين انداختند و رفتند، به کسی بدهکار نيستيم، هر کسی در حيطه کاری خود فعاليت می‌کند ادب حکم می‌کند که سلام کند. ما به بزرگ‌ترهای خود سلام می‌کنيم اما انگار نبايد اين کار را انجام بدهيم.

دايی در واکنش به اينکه عسگری معتقد بوده جواب داده است، شما چيزی شنيديد؟ گفت: او سرش را پايين انداخت و رفت.

سرمربی راه‌آهن درباره اينکه آيا عسگری با او خصومت شخصی دارد که جوابش را نمی‌دهد، گفت: علت اين کار را نمی‌دانم، اينکه خصومت شخصی است يا خير را هم نمی‌دانم او جواب سلام مرا نداد و امروز هم مصاحبه‌ای کرده که مضمون آن اين است که دايی مرام ندارد. بايد بگويم که مرام من از هزار تا مثل شما بيشتر است، درباره مرام صحبت نکنيد.

وی ادامه داد: من از حق تيم خود دفاع می‌کنم، بی‌احترامی به هيچکس نمی‌کنم فقط از حق تيم خود دفاع می‌کنم.

دايی در مورد اينکه مايلی‌کهن معتقد است برخی مربيان مدام به داور اعتراض می‌کنند، خاطرنشان کرد: اعتراض با توهين فرق می‌کند، در تمام دنيا مربيان نسبت به داوری اعتراض می‌کنند. تا زمانی که بی‌احترامی صورت نگرفته باشد و سرمربی جو بازی را عوض نکرده باشد، داور حق ندارد او را اخراج کند، من هم به صحبت ديگران کاری ندارم، راجع به خودم صحبت می‌کنم و تا جايی که باشد از حق تيم خود دفاع خواهم کرد.

همچنين سرمربی تيم فوتبال راه‌آهن در مقابل دوربين‌ها در پاسخ به اين سوال که سرمربی داماش معتقد بوده راه‌آهن بازی جوانمردانه را رعايت نکرده، خاطرنشان کرد: کجای دنيا به اين اندازه توپ را بيرون می‌زنند؟ ما بيش از حد در اين امر افراط می‌کنيم و شورش را درآورده‌ايم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016