شنبه 23 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعضای باشگاه هواداران فوتبال مسابقات جام‌جهانی را در سينماها می‌بينند

مهر ـ مدير عامل موسسه «تصوير شهر» از امکان نمايش مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ در پرديس‌های شهرداری تهران خبر داد و درباره مذاکرات با نيروی انتظامی توضيح داد.

هادی منبتی مديرعامل موسسه «تصوير شهر» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به نزديک شدن زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ و حضور تيم ملی فوتبال کشورمان در اين مسابقات، درصدد هستيم تا شرايط برای تماشای اين مسابقات را در سينماها برای فوتبال‌دوستان فراهم کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به همين منظور طی روزهای گذشته جلسات مقدماتی را با نيروی انتظامی برگزار کرديم و دو طرف نقطه نظرات خود را بيان کردند و اميدوارم در جلسه هفته آينده با حل مشکلات دوره های قبل، مجوز رسمی برای نمايش مسابقات فوتبال در سينماها را دريافت کنيم.

وی با اشاره به اين مطلب که علاقه مندان برای ديدن مسابقات فوتبال جام جهانی بايد از قبل ثبت نام کنند، ادامه داد: ثبت نام برای تماشای مسابقات فوتبال در قالب باشگاه هواداران فوتبال انجام خواهد شد و در نظر داريم با ارائه پکيج‌های مختلف از مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴، علاقه مندان اين بسته‌ها را انتخاب و خريداری کنند که البته در هر پکيج تعدادی از بازی های اين مسابقات قرار داده شده است.

مديرعامل موسسه «تصوير شهر» توضيح داد: در چنين شرايطی تنها کسانی که ثبت نام کرده و عضو باشگاه هواداران شده اند، می توانند اين مسابقات را در سينما ببينند. با توجه به تجهيز سالن‌های سينمايی پرديس ها به سيستم پخش ديجيتال، تمامی سالن های ما آمادگی پخش مسابقات فوتبال را به صورت مستقيم دارند. در حال حاضر پرديس های ملت، آزادی و ايوان شمس آمادگی پذيرش فوتبال‌دوستان را دارند که در صورت استقبال مخاطبان، پرديس های تماشا، رازی و راگا نيز به اين گروه می پيوندند.

وی در پاسخ به اين که با توجه به اينکه نيروی انتظامی در دوره های قبلی مخالفت جدی با نمايش فوتبال در سينماها داشته است آيا در دوره جديد با نگاه جديدی اين مسئله را دنبال می کنند، بيان کرد: در دوره های قبل نيروی انتظامی بر تماشای مسابقات فوتبال در سالن های سينما به صورت مجزا بين بانوان و آقايان پافشاری می کرد، اما از نظر ما سينما يک محيط خانوادگی است. اگر قرار باشد بانوان و آقايان در هنگام تماشای مسابقات فوتبال از هم جدا باشند که همان مشکلات و معضلات استاديوم های ورزشی وارد پرديس ها می شود و همان فضای استاديوم ها به صورت کپسول به داخل سينماها هم وارد می‌شود.

منبتی گفت: ما نمی خواستيم که چنين فضای غير فرهنگی به داخل سينماهايمان کشيده شود، البته نيروی انتظامی بيشتر بحث شکسته شدن حريم ها و محرم و نامحرم را به دليل وجود هيجان بسيار بالای تماشای فوتبال مطرح کرد. اما در تجربه های قبلی نمايش فوتبال در سينما، من به همراه خانواده ام به تماشای فوتبال در سالن سينما رفتم و از فضای موجود در آن بسيار راضی بودم.

مديرعامل موسسه «تصوير شهر» در پايان گفت: شرايط تماشای فوتبال در سالن های سينما به گونه ای است که اگر فردی به صورت ناخودآگاه شعاری بدهد، جمعيت حاضر در سالن به دليل حضور خانواده هايشان فرد را کنترل می کنند. به هر حال تماشای فوتبال در سالن های سينما به دليل وجود پرده های بزرگ تماشای تصوير می تواند همان تجربه جذاب استاديوم ها را برای مخاطب به همراه داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016