جمعه 17 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


انتخاب اوباما: پيروزی اميد بر ترس، علی کشتگر

باراک اوباما
پس از تصويب قانون اساسی آمريکا به همت توماس جفرسون و جورج واشنگتن و لغو برده داری به فرمان ابراهام لينکن، انتخاب نخستين رئيس جمهور سياه پوست، سومين نقطه عطف در تاريخ تحول دموکراسی و حقوق بشر در اين کشور است. بحران فراگير مالی و پيروزی اوباما نشانه شکست اقتصادی و سياسی نئوليبراليسم نيز هست ... [ادامه مطلب]

موی خودم است! ميشاييل تومان، دی تسايت، برگردان از الاهه بقراط

تا چند سال پيش، قابل تصور نبود که عکس زنان را با چهره در روزنامه منتشر کنند. اگر "تايمز مالی" عکسی درباره نمايش موزيکال "کاباره" منتشر می‌کرد، سانسورچيان دست و پای رقصندگان را در تمامی نسخه‌های آن سياه می‌کردند. امروز اما نخستين زنان مجری در تلويزيون عربستان چهره نشان می‌دهند. يک کودتای تلويزيونی در کشوری که تا کنون مسئله‌اش بيشتر بر سر نديدن بود تا ديدن! ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برکناری سه عضو شورای شهر سنندج، آژانس خبری موکريان

سه عضو شورای اسلامی شهر سنندج اجازه شرکت در جلسات اين شورا را ندارند.
اسماعيل نجار استاندارکردستان که در حاشيه برگزاری جلسه شورای اشتغال و سرمايه گذاری سخن می گفت ،ضمن اعلام اين خبر افزود :



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس حکم صادره از دادگاه عمومی شهر سنندج و در پی محکوميت سه عضو شورای اسلامی شهر ، اين اعضا اجازه شرکت در جلسات شورا را نداشته و اعضا علی البدل بعنوان اعضا اصلی معرفی و فعاليت خود را آغاز خواهند کرد.
آقای وفا اصلانی و خانم ها شبنم مطهری و مريم امانتی سه عضو علی البدل شورای شهر سنندج هستند که از اين به بعد به عنوان اعضا اصلی شورا فعاليت خواهند کرد.
گفتنی است يکی از اعضا برکنار شده ، دليل برکناری خود و دوعضو ديگر شورا را پرونده خريد زمين برای ترمينال سنندج عنوان نمود.

http://mukriannews.blogfa.com/post-311.aspx





















Copyright: gooya.com 2016