جمعه 17 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


انتخاب اوباما: پيروزی اميد بر ترس، علی کشتگر

باراک اوباما
پس از تصويب قانون اساسی آمريکا به همت توماس جفرسون و جورج واشنگتن و لغو برده داری به فرمان ابراهام لينکن، انتخاب نخستين رئيس جمهور سياه پوست، سومين نقطه عطف در تاريخ تحول دموکراسی و حقوق بشر در اين کشور است. بحران فراگير مالی و پيروزی اوباما نشانه شکست اقتصادی و سياسی نئوليبراليسم نيز هست ... [ادامه مطلب]

موی خودم است! ميشاييل تومان، دی تسايت، برگردان از الاهه بقراط

تا چند سال پيش، قابل تصور نبود که عکس زنان را با چهره در روزنامه منتشر کنند. اگر "تايمز مالی" عکسی درباره نمايش موزيکال "کاباره" منتشر می‌کرد، سانسورچيان دست و پای رقصندگان را در تمامی نسخه‌های آن سياه می‌کردند. امروز اما نخستين زنان مجری در تلويزيون عربستان چهره نشان می‌دهند. يک کودتای تلويزيونی در کشوری که تا کنون مسئله‌اش بيشتر بر سر نديدن بود تا ديدن! ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابهام در سرپرستی وزارت کشور؛ ايلنا: کامران دانشجو قطعی شد، فارس: صادق محصولی سرپرست وزارت کشور می شود

عضو کميسيون امنيت‌‏ ملی: سرپرستی کامران دانشجو بر وزارت کشور قطعی شده است

تهران- خبرگزاری کار ايران
عضو کميسيون امنيت‌‏ملی و سياست خارجی مجلس با بيان اينکه از منابع غير رسمی خبر انتصاب کامران دانشجو به عنوان سرپرست وزارت کشور را شنيده‌‏ام، گفت: دولت،منتظر چراغ سبز مجلس برای معرفی دانشجو برای تصدی وزارت کشور است و به همين دليل هم تا کنون خبر انتصاب دانشجو را رسمی و قطعی بيان نکرده است.
وی که خواست نامی از او برده نشود در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اينکه به نظر می‌‏رسد سرپرستی دانشجو بر وزارت کشور قطعی شده باشد، ادامه داد: فضای مجلس نسبت به دانشجو منفی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس گفت: کناره‌‏گيری دانشجو از استانداری تهران و انتصابش به عنوان قائم مقام و معاون سياسی وزارت کشور از همان ابتدا با حساب و کتاب صورت گرفت و دولت طی اين مدت قصد محک‌‏زدن نظر مجلس درباره وی برای تصدی وزرات کشور را داشت.
وی در همين راستا به حضور دانشجو يک روز قبل از استيضاح وزيرکشور در راه‌‏روهای مجلس و حضور وی در جلسه استيضاح کردان اشاره کرد و گفت: اگرچه دانشجو به ظاهر برای حمايت از کردان در مجلس حاضر شده بود اما اصل قضيه اين بود که وی برای لابی و رايزنی با نمايندگان به دليل اخذ رای اعتمادمجلس برای خودش به منظورتصدی وزارت کشور به مجلس آمده بود.
عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس تصريح کرد: ديد منفی نمايندگان نسبت به دانشجو ربطی به حضور وی در کنار کردان در جلسه استيضاح ندارد.علت نارضايتی نمايندگان از انتصاب دانشجو به عنوان سرپرستی وزارت کشور و سپس معرفی وی به عنوان وزير پيشنهادی اين وزارتخانه به کارنامه کاری و مديريتی دانشجو در استانداری تهران مربوط می‌‏شود.

خبرگزاری فارس: محصولی سرپرست وزارت کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: صادق محصولی مشاور کنونی رييس جمهور، سرپرست وزارت کشور می‌شود.


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، صادق محصولی که هم‌اکنون مشاور رئيس‌جمهور است، به زودی به عنوان سرپرست وزارت کشور معرفی می‌شود.
صادق محصولی متولد ۱۳۳۸ در اروميه است که دارنده کارشناسی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد در رشته مديريت بازرگانی است.
وی همکاری با جهاد سازندگی، فرماندار شهرستان اروميه، معاون استانداری آذربايجان غربی، فرماندهی سپاه پاسداران منطقه ۵ ( آذربايجان شرقی و غربی)، مسئول تحقيق و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده لشگر ۶ ويژه، معاون طرح و برنامه وزارت دفاع، مجری پروژه‌های مختلف عمرانی و صنعتی، دبير شورای مشورتی مجمع تشخيص مصلحت نظام ( در دبيرخانه مجمع تشخيص) و تدريس در دانشگاه علم و صنعت را در کارنامه خود دارد.
از سوابق علمی و پژوهشی محصولی می‌توان به تاليف کتاب مديريت طرح‌های عمرانی، تدريس دروس مديريتی و عمرانی و مهندسی سيستم‌ها در دانشگاه علم و صنعت، مجری پروژه‌های مختلف تحقيقاتی مانند امکان‌سنجی جهاد خانه‌سازی (در ۶ مجلد) و بهينه سازی ساخت و ساز مدارس کشور (در ۱۳ مجلد) اشاره کرد.





















Copyright: gooya.com 2016