شنبه 18 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


او با ماست! حميد فرخنده

باراک اوباما
پیروزی باراک اوباما می تواند از یکسو در باز شدن فضای کشور موثر باشد و از سوی دیگر فرصت هایی در جهت دفاع از منافع ملی ایران به همراه داشته باشد. آیا فرصت سوزی ها ادامه خواهد یافت؟ آیا رئیس جمهور آینده ایران دستان باراک اوباما را خواهد فشرد؟  ... [ادامه مطلب]

انتخاب اوباما: پيروزی اميد بر ترس، علی کشتگر

باراک اوباما
پس از تصويب قانون اساسی آمريکا به همت توماس جفرسون و جورج واشنگتن و لغو برده داری به فرمان ابراهام لينکن، انتخاب نخستين رئيس جمهور سياه پوست، سومين نقطه عطف در تاريخ تحول دموکراسی و حقوق بشر در اين کشور است. بحران فراگير مالی و پيروزی اوباما نشانه شکست اقتصادی و سياسی نئوليبراليسم نيز هست ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صادق محصولی تا فردا به مجلس معرفی می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: قرار است رئيس جمهور تا فردا (يکشنبه) طی نامه‌ای صادق محصولی را به عنوان وزير پيشنهادی کشور به مجلس معرفی می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، پس از استيضاح علی کردان وزير سابق کشور، صادق محصولی برای تصدی پست وزارت کشور، بر اساس اخبار واصله قرار است تا عصر امروز (شنبه) يا فردا (يکشنبه) از سوی محمود احمدی‌نژاد رئيس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی معرفی ‌شود تا با کسب رای اعتماد هدايت اين وزارتخانه را بر عهده بگيرد.
حميدرضا حاجی بابايی عضو هيئت رئيسه مجلس در اين زمينه به خبرنگار ما گفت: چنانچه رئيس‌جمهور شخصی را برای تصدی مسئوليت وزارت کشور تا فردا (يکشنبه) به مجلس معرفی کند، نامه معرفی وی در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود و بررسی صلاحيت وی در دستور کار مجلس قرار می‌گيرد.
وی با بيان اينکه بررسی صلاحيت وزير معرفی شده، مطابق آئين‌نامه مجلس عمل می‌شود، افزود: معمولا در رابطه با رای اعتماد به وزيری که از طرف رئيس‌جمهور به مجلس معرفی می‌شود، ظرف يک هفته اقدام خواهد شد و رای اعتماد آن وزير در دستور کار مجلس قرار می گيرد.





















Copyright: gooya.com 2016