شنبه 5 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراهيم زاده، سرمربی ذوب آهن: جام را از دست نمی دهيم، ششم ارديبهشت روز به يادماندنی ذوب آهن می شود، مهر

سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان تاکيد کرد بازيکنان اين تيم با تمام توان در ديدار با فولاد به ميدان می روند و نمی گذارند قهرمانی ليگ در روز آخر از دست آنها برود.
منصور ابراهيم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد ديدار حساس ذوب آهن برابر فولاد گفت: اين يک واقعيت است که از دست دادن قهرمانی در روز پايانی ليگ، بسيار سخت بوده و ناراحتی آن به مراتب بيشتر از تيمی است که به دسته پائين‌تر سقوط می کند اما بازيکنان ما با قدرت و انسجام بيشتری در اين ديدار به ميدان می روند و با کسب پيروزی برابر فولاد، اجازه نمی دهند جام قهرمانی در روز آخر از دست آنها برود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ديدار با فولاد را آخرين فينال تيمش در ليگ هشتم برشمرد و تاکيد کرد: هميشه فينال‌ها سخت است به خصوص در اين ديدار که قرار است با تيمی روبرو شويم که هدايت آن را مجيد جلالی برعهده دارد. با اين وجود ما هدف بزرگی داريم و برای رسيدن به آن بايد در اين مسابقه هم به پيروزی دست يابيم.

سرمربی تيم ذوب آهن اصفهان در مورد حاشيه‌هايی که پيرامون ديدار عصر يکشنبه اين تيم مقابل فولادخوزستان مطرح شده است‏، خاطر نشان کرد: ما تحت تاثير اين مسائل قرار نمی گيريم و با اين پيش فرض که بازی استقلال يک روز زودتر از ما برگزار شده و آنها پيام را شکست داده‌اند، در اين مسابقه با تمام توان به ميدان می رويم که با کسب اين ۳ امتياز پايانی، قهرمانی خود را شيرين‌تر کنيم.

وی با بيان اينکه تمام بازيکنان تيم‌های مختلف باشگاه ذوب آهن مرد روزهای سخت هستند، تاکيد کرد: ما به غير از اين مسابقه به هيچ ديدار فکر نمی کنيم و تمام تلاشمان را انجام می دهيم، روز ششم ارديبهشت را به روزی به يادماندنی برای خود تبديل کنيم.

ابراهيم زاده در پايان گفت: هيچ‌گاه نتيجه مسابقات را پيش بينی نمی کنم و تنها از بازيکنان می خواهم با قدرت در زمين حاضر شده و برای رسيدن به موفقيت از هيچ تلاشی فروگذار نباشند.

ديدار تيم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته سی و چهارم ليگ برتر (پايانی)‏، عصر روز يکشنبه ششم ارديبهشت ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016