دوشنبه 11 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ملی فوتبال ایران برابر چین شکست خورد، مهر

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری دیدار حساس برابر کره شمالی آماده می کند عصر دوشنبه در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال چین شکست خورد.


به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که از ساعت 16:05 دقیقه به وقت تهران و به قضاوت " فان کی " از چین در ورزشگاه المپیک شهر "کینگ هانگ دوا" آغاز شد تیم کشورمان با ترکیب رحمتی ، حسینی ، عقیلی ، کعبی ، حاج صفی ، آشوبی ، تیموریان ، مهدوی کیا ، زندی ، معدنچی و هاشمیان به میدان رفت و یا یک گل مغلوب حریف خود شد.

در نیمه اول اکثر دقایق بازی در اختیار ملی پوشان کشورمان بود اما این تیم چین بود که در دقیقه 45 از روی یک ضربه ایستگاهی و تعلل مدافعان ایران توسط " گائو لین " به گل برتری دست پیدا کرد.

china_iran_goal.jpg
صحنه تنها گل تیم ملی فوتبال چین که وارد دروازه ایران شد



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با شروع نیمه دوم افشین قطبی دست به چهار تعویض زد و خلیلی ، محمد ، کاظمیان و برهانی را به میدان فرستاد تا شاید بتواند گل خورده را جبران کند اما نه تنها حضور این بازیکنان نتوانست گره مشکلات تیم ملی را باز کند بلکه حضور مردان دیگر تیم ملی از جمله نوری و خلعتبری هم نتوانست به جبران گل خورده کمک کند تا در نهایت ملی پوشان کشورمان با هدایت افشین قطبی نخستین شکست را تجربه کنند. نکته جالب توجه تعویض های امروز افشین قطبی به میدان نیامدن علی کریمی در این دیدار بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان که از روز پنجشنبه هفته گذشته اردوی آماده سازی اش را در چین آغاز کرده است، از فردا این اردوی آماده سازی را در پکن دنبال خواهد کرد و روز پنجشنبه راهی پیونگ یانگ خواهد شد تا خود را برای برگزاری دیدار روز 16 خرداد برابر کره شمالی آماده کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016