دوشنبه 18 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قرباني كاپيتان تيم فوتبال استقلال: نمي‌دانم چرا براي تمديد قرارداد با من تماس نمي‌گيرند، فارس

كاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت: دليل اينكه چرا مسئولان باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد با من تماس نمي‌گيرند را نمي‌دانم.

پيروز قرباني در گفت وگو با خبرگزاري فارس، درباره شرايطش براي فصل آينده اظهار داشت: تا چند روز آينده تكليفم مشخص مي‌شود. آن موقع هواداران متوجه مي‌شوند چه تصميمي گرفته‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي درباره اينكه گفته مي‌شود با مسئولان باشگاه استقلال دچار مشكل شده است، عنوان كرد: خبري از آنچه كه در روزنامه‌ها مي‌نويسند ندارم و فكر مي‌كنم يك بازيكن فوتبال بايد بهترين تصميم را براي زندگي خود بگيرد. براي تصميم‌گيري نظر هيچ كسي را با نظر خودم دخيل نمي‌كنم و از موضع باشگاه استقلال نسبت به خودم بي‌اطلاعم. هر بازيكني كه قراردادش تمام شود مي‌تواند با باشگاه‌هاي ديگر مذاكره كند.

كاپيتان استقلال درباره اينكه با وجود سابقه سال‌ها بازي در اين تيم هنوز براي تمديد قرارداد با او تماس نگرفته‌اند تاكيد كرد: اگر هدفشان تمديد قرارداد با من بود تا امروز تماس مي‌گرفتند. هرچند براي من جدايي از استقلال راحت نيست اما ظاهرا بايد اين موضوع را پذيرفت. با واعظ آشتياني ديدار داشتم اما اين ديدار جنبه درددل داشت.

قرباني يادآور شد: از بعضي رفتارها ناراحت بودم و به واعظ گفتم كه چرا بايد نام من به عنوان بازيكن آزاد در ليست فروش اعلام كنند كه او گفت؛ اين شايعه است و در ليست فروش نيستم.

وي درباره اينكه آيا با مرفاوي تا به حال صحبت داشته يا خير؛ تصريح كرد: ايشان گفت كه به من زنگ مي‌زند. من منتظر تماس او هستم. به لحاظ فني مشكلي ندارم و نمي‌دانم چرا باشگاه با من تماس نمي‌گيرد. بعضي از مسائل است كه مي‌دانم اما عده‌اي فكر مي‌كنند كه از آنها خبر ندارم.

قرباني درباره اينكه گفته مي‌شود به دليل حمايت از قلعه‌نويي باشگاه‌ قصد تمديد قرارداد با او را ندارد گفت: من از كسي حمايت نكردم و واقعيت‌ها را گفتم و باز هم مي‌گويم. معتقدم قلعه‌نويي بيشترين افتخارات را با استقلال داشته است. همينطور هم مي‌گويم كه واعظ آشياني زحمات زيادي براي استقلال كشيد. دوست ندارم حرف‌هايم به كسي بربخورد.

مدافع استقلال افزود: شايد تشخيص باشگاه باشد كه با من صحبت نشود. من نمي‌توانم مثل بعضي از بازيكنان مدام به باشگاه زنگ بزنم كه قرادادم را تمديد كنند.

وي درباره اينكه مطرح شده براي حضور در استقلال شرط گذاشته است عنوان كرد: چه كسي چنين حرفي را زده است مگر من بازيكن تازه وارد هستم خدا را شكر مي‌كنم كه با عزت از استقلال جدا مي‌شوم با شناحتي كه از صمد مرفاوي دارم فكر مي‌كنم او بتواند استقلال را موفق كند.

قرباني ادامه داد: براي ماندن به اين به كسي رو نداختم، ارزش‌هايم را هم زير پا نگذاشتم و نمي‌گذارم كه به شخصيتم توهين شود. اميدوارم شرايط طوري نباشد كه برخلاف ميلم از استقلال جدا شود.

قرباني در پاسخ به اين سئوال كه با پرسپوليس مذاكره داشته است، اظهار داشت: فوتبالم را با استقلال شروع كردم و به خاطر تعصبي كه به اين تيم دارم به پرسپوليس نمي‌روم. قطعا به تيمي مي‌روم كه شخصيت قهرماني داشته باشد اما اين تيم سپاهان هم نخواهد بود و خبرهايي كه در اين رابطه گفته مي‌شود شايعه است.

قرباني اضافه كرد: به هواداران استقلال مي‌گويم تا روز آخر استقلالي هستم و دوست دارم فوتبالم را با پيراهن اين تيم به پايان ببرم اما بعضي‌ها با سنگ‌اندازي مي‌خواهند در استقلال نباشم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016