چهارشنبه 7 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير فني تيم ملي كاراته: ملي‌پوشان آسيايي را شنبه معرفي مي‌كنيم

در حالي كه قرار بود كاراته كاران اعزامي به مسابقات قهرماني آسيا در ازبكستان در پايان مسابقات ليگ جهاني كاراته (كاراته وان) در اندونزي معرفي شوند، مدير فني تيم ملي از معرفي اين ملي‌پوشان تا سه روز ديگر خبر داد.

حبيب الله ناظريان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: به شناخت خوبي از ملي‌پوشان دست يافته‌ايم و نفرات اعزامي به مسابقات قهرماني آسيا در ازبكستان تقريبا قطعي هستند، اما نفرات را پس از بررسي‌هاي نهايي، شنبه هفته‌ آينده (سه روز ديگر) معرفي خواهيم كرد.

وي افزود: سطح مسابقات ليگ جهاني در اندونزي بد نبود و حريفان خوبي حضور داشتند، اما من سطح اين رقابت‌ها را با سطح مسابقات سه جانبه‌اي كه در تهران برگزار شد، يكي مي‌دانم. اين مسابقات را به ديد يك رقابت تداركاتي براي آماده سازي تيم مي‌ديديم كه به آن هدف هم رسيديم.

مدير فني تيم ملي كاراته با اشاره به اين كه اگر بخواهيم به پيروزي‌هايي كه در اندونزي خيلي توجه كنيم،‌ باخته‌ايم، گفت: ما نبايد به اين پيروزي ها قانع شويم. بايد قدم‌هاي بعدي را برداريم، چرا كه ما تازه اول راه هستيم. به ملي‌پوشان گفته‌ام بيهوده در باد اين برتري‌ها نباشد و كارشان را با قدرت ادامه دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: از عملكرد همه ملي‌پوشان رضايت دارم، چرا كه ارزيابي خوبي از شرايط آنها به دست آورديم. جوانان تيم ما جسورانه‌تر از قديمي‌ها كار كردند. البته قديمي‌ها هم نسبت به دو ماه پيش بهتر ظاهر شدند.

ناظريان در مورد شكست ذيبح الله پورشيب قهرمان سرشناس ايران در مسابقات اندونزي، گفت: او نمونه خوبي از كاراته ايران را به نمايش گذاشت و تا ثانيه‌هاي آخر هم پنج بر يك از حريف سرشناس خود جلو بود، اما در ثانيه‌هاي آخر به خاطر مديريتي كه انجام نداد شكست خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016