شنبه 10 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه دبير فدراسيون قايقراني ايران به ICF: تعلیق قایقرانی ایران مبنای قانوني ندارد

در پاسخ به نامه رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی، سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی طی نامه ای خواستار توضیح در خصوص مبنای قانونی تعلیق قایقرانی ایران از سوی ICF شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، ناصر طالبی سرپرست دبیری فدراسیون طی نامه ای در پاسخ به نامه خوزه پرورنا رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی، دخالت کمیته اجرایی در انتخابات فدراسیون و تدبیر انضباطی تعلیق قایقرانی ایران را بدون مبنای قانونی دانست و خواستار توضیحات ICF در این خصوص شد.

متن نامه ناصر طالبی به شرح ذیل است:

جناب آقای پرورناي عزیز

علاقه مندیم از شما تقاضا کنیم تا مبنای قانونی که بر اساس آن تصمیم کمیته اجرایی ICF در مورد موضوع ایران را توضیح دهید. تا آنجایی که ما در اساسنامه ICF بررسی کردیم، هیچ مبنای قانونی پیدا نکردیم که دخالت کمیته اجرایی ICF در انتخابات یا تاریخ کنگره فدراسیون های ملی را توضیح دهد. علاوه بر این، بنا بر اساسنامه ICF، بر اساس ماده 42 از فصل 4، تدبیر انضباطی "تعلیق"، که در بند دوم نامه ICF به آن اشاره شده است، تنها می تواند از طریق هیات رئیسه ICF اجرا شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




امیدواریم که جنابعالی در نظر داشته باشید که موقعیت فعلی قایقرانی در ایران با تلاش های افراد بسیاری در طول بیش از 70 سال بدست آمده است که آقای دنیامالی تنها یکی از آن افراد است. ما ایمان داریم که چنین تصمیمی تاثیر بدی بر آینده قایقرانی در ایران خواهد گذاشت و تمامی مربیان و ورزشکارانی که برای رسیدن به این مرحله در قایقرانی تلاش کرده اند را ناامید خواهد کرد.

ارادتمند شما

ناصر طالبی

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016