جمعه 16 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بودجه 20میلیاردی برای فیلترینگ سایتهای اینترنتی، آینده

رئیس مركز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روزانه 3 هزار تخلف در فضای مجازی كشور ثبت می شود.
به گزارش أنا عیسی زارع پور در نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح كرد: روزانه 3 هزار تخلف در فضای مجازی كشور ثبت می شود كه در صورت عدم رعایت این سایت ها فیلتر خواهند شد.

از سوی دیگر خبرگزاری شبستان در همین روز از اختصاص 200 میلیارد ریال به مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این مهم خبر داد.

بر همین اساس به نظر میرسد مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كه در اجرای پروژه شبكه ملی فرهنگ در سال گذشته ناكام مانده است، این بار قصد دارد تا به بهانه ساماندهی پایگاه های اینترنتی حركت جدیدی را در مسدود سازی پایگاه های اینترنتی شروع نماید.

لازم به ذكر است سایتهای خبری تحلیلی چندی پیش در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برخوردهای سلبی و تهدید آمیز مسئولان مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با پایگاه های اینترنتی اعتراض كرده بودند كه در همین راستا مسئولیت ساماندهی كلیه پایگاه های اینترنتی به معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه واگذار شد اما به نظر میرسد مسئولان مركز قصد دارند همچنان به ادبیات تهدید آمیز خود در برابر پایگاه های خبری ادامه دهند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016