دوشنبه 20 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


برای صلح پايدار در باختر آسيا، بهروز آرمان

بهروز آرمان
می توان سياست "دگرگونی" در رهبری نوين آمريکا را به ويژه با درجه پايبندی به رويکردهای صلح جويانه و بازگشت به دکترين خلع سلاح در پهنه جهانی و از جمله در باختر آسيا (به جای يکه تازی های جنگ افروزانه، گسترش اتحاديه های نظامی، افزايش شمار پايگاه های تسليحاتی و توليد روزافزون و پرهزينه سلاح های کشتار همگانی) به محک گرفت ... [ادامه مطلب]

از "نافرمانی مدنی" تا "بدفرمانی مدنی" (بخش سوم)، نظرات ديويد ثورو، پژوهشی از عمار ملکی

عمار ملکی
هنری ديويد ثورو: "آيا شهروند می بايد مجبور باشد وجدانش را حتی لحظه ای، يا ذره ای، به قانون‏گذاران بفروشد؟ پس وظيفه ی وجدان بشری چيست؟... فکر می کنم که قبل از هر چيز می بايد انسان بمانيم و پس از آن شهروند. خردمندانه نيست که به قانون همان احترامی را بگذاريم که به حقيقت و راستی." ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بادامچيان: احمدی نژاد مانع استعفای کردان شد، فردا

اين بهترين راه حل بود و در نهايت آقای کردان تا اندازه زيادی موافقت کرده بود ولی عدم رضايت رئيس جمهوری وی را بازداشت.
عضو موتلفه اسلامی روايت جديدی از ماجرای وزير کشور سابق ارائه داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «فردا»، اسدالله بادامچيان عضو جمعيت موتلفه اسلامی در يادداشتی پيرامون رايزنی های نمايندگان برای حل و فصل ماجرای علی کردان وزير سابق کشور قبل از برگزاری استيضاح نوشت: علی کردان تصميم به استعفا داشته اما رئيس جمهور مانع وی شده است.

بنابراين گزارش وی در يادداشتی که در نشريه «شما» ارگان مطبوعاتی اين جمعيت منتشر کرد در اين خصوص نوشته است: «اين بهترين راه حل بود و در نهايت آقای کردان تا اندازه زيادی موافقت کرده بود ولی عدم رضايت رئيس جمهوری وی را بازداشت.»

اين در حالی است که برخی شنيده ها نيز حکايت از آن دارد علی کردان از معرفی به عنوان وزير کشور رضايت نداشته و آشنايی خود با مسائل مختلف وزارت نفت در دوره حضورش به عنوان قائم مقام اين وزارت خانه را دليل عدم تمايل خود به مسئوليت جديد عنوان کرده بود.





















Copyright: gooya.com 2016