سه شنبه 13 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فريبا منتظر ظهور در انتظار رای ارشاد، ايلنا

منتظرظهور؛ همچنان در نگارش آثارش به موضوعات اجتماعی و موقعيت زنان در دوران معاصر در داستان‌هايش توجه می‌کند. او چندماهی‌ست که مجوز نشر دو رمان‌اش را انتظار می‌کشد.

ايلنا: فريبا منتظرظهور؛ از شهريور سال جاری در انتظار صدور مجوز برای دو رمان تازه‌اش است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در گفتگو با خبرنگار ايلنا، درمورد وضعيت کتاب‌هايش در ارشاد گفت: رمان «آنيش» را که نگارش آن در خرداد ماه به اتمام رسيده بود، از شهريور ماه توسط نشر روزنه به اداره‌ی کتاب ارشاد ارسال شده ولی همچنان از رای مميزان اين اداره خبری به ما نرسيده است.

منتظرظهور؛ با اشاره به تم و موضوع اين رمان افزود: اين رمان تقريبا ۱۸۰صفحه دارد از لحاظ زمانی در دوده‌ی اخير رخ می‌دهد. شخصيت محوری اين رمان؛ يک زن راديولوژيست است که برای زندگی از تهران به شهر ديگری می‌رود و در آن شهر با حوادث و رويداد‌هايی مواجه می‌شود.

اين نويسنده همچنين از رمان ديگرش که «هياهوی کوهسار» نام دارد، خبر داد و گفت: اين رمان نيز، بعداز «آنيش» يعنی در اوايل پاييز با نشر فيروزه به ارشاد ارسال شده و بازهم با تمی اجتماعی؛ زندگی يک خانواده‌ی معاصر را مورد روايت قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است که سال گذشته؛ رمان «مادرم ليلی» از همين نويسنده،توسط انتشاارت مرواريد به اداره‌‘ کتاب فرستاده شده بود اما پس از چندماه خبر از غيرقابل انتشار بودن آن آمد.اين رمان درامی اجتماعی - تاريخی بود که به روايت استبداد دوران پهلوی پرداخته و ماجرای زنی را روايت می‌کند که در وضعيت استبدادی دوران پهلوی با تنگنا‌های بی‌شماری مواجه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016